System51
Fra : Langkjær

Dato : 16-04-04 18:42

Hej der,

Nogen der kan hjælpe mig med System51 software, m/ Pascal compailer? Dos el.
Win ligegyldigt.

/Langkjær

Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 16-04-04 20:08

"Langkjær" <langkjaer@nospam.newmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej der,
>
> Nogen der kan hjælpe mig med System51 software, m/ Pascal compailer? Dos
el.
> Win ligegyldigt.
>
> /Langkjær

Hvad mener du helt præcist?
Hjælp?
Piratversion?
Kurt Guldbæk

Fra : Langkjær

Dato : 17-04-04 08:16

> Hvad mener du helt præcist?

Nogen der har en version de vil "sælge" billigt.

/Langkjær

Fra : Nicolai Hansen

Dato : 19-04-04 13:12

"Langkjær" <langkjaer@nospam.newmail.dk> wrote in message news:<4080d9d7$0$5939$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...

> Nogen der har en version de vil "sælge" billigt.
>
> /Langkjær

nææ men

http://www.ksc-softsys.com/pascalc.htm

her kan du købe den ;)
Send evt mail til ksc-soft@ksc-softsys.com
aner ikke hvad den koster, men mon ikke DOS versionen kan fås rimeligt
billigt efterhånden?

Fra : Langkjær

Dato : 20-04-04 16:30

> Send evt mail til ksc-soft@ksc-softsys.com
> aner ikke hvad den koster, men mon ikke DOS versionen kan fås rimeligt
> billigt efterhånden?

Will do...

/Langkjær

Fra : Hauge

Dato : 16-04-04 20:08

Hejsa

"Langkjær" <langkjaer@nospam.newmail.dk> wrote in message
> Nogen der kan hjælpe mig med System51 software, m/ Pascal compailer? Dos
el.
> Win ligegyldigt.

Da det er købesoftware, så er det nok i en wares-gruppe du skal i, eller
evt. købe det (prøv det).

Mvh Hauge