SQL-server70: Backup af Stored Procedures
Fra : Torben Jensen

Dato : 16-04-04 08:37

Hej NG!

Jeg laver jævnligt backup af mine databaser. Nu er jeg imidlertid kommet i
tvivl med hensyn til om en backup af en database også medtager Stored
Procedures?

Kan I bekræfte eller afkræfte dette.

Hvis tilfældet er at Storede Procedures ikke medtages i backup'en, hvordan
foretager jeg så backup af dem?

Tak for hjælpen.
M.v.h.
Torben

Fra : Søren Lund Jensen

Dato : 16-04-04 11:23

Torben Jensen wrote:

> [...]
> medtager Stored Procedures?
>
> Kan I bekræfte eller afkræfte dette.
>
> Hvis tilfældet er at Storede Procedures ikke medtages i backup'en,

Jeg ved at SQL Server 2000 tager SP'er med i backups. Det er relativt
nemt at prøve. Prøv at restore en backup i en ny DB og tjek om dine
SP'er dukker op.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-04-04 14:57

"Torben Jensen" wrote

> Jeg laver jævnligt backup af mine databaser. Nu er jeg imidlertid kommet i
> tvivl med hensyn til om en backup af en database også medtager Stored
> Procedures?
>
> Kan I bekræfte eller afkræfte dette.

Hvis du tager en backup af fx northwind så tager du alt hvad der ligger
under noden "northwind" som du ser det i fx enterprise manager (inkl sps,
views, functions etc)

Hvis dine SP's ligger i pubs, master eller andetsteds og du kun tager backup
af northwind så kommer dine sp's ikke med i din backup

HTH - Peer