FTP
Fra : Keld Fuglsang

Dato : 28-04-01 11:46

Hej

Hvordan laver jeg sådan at siden skriver enten at FTP'en er åben eller
FTP'en er lukket. Dvs. at den skal læse om en FTP Server kører, eller ikke
gør.

Mvh
Kenneth

Fra : Jakob Andersen

Dato : 28-04-01 15:54

In article <9ce6ss$5bg$1@news.inet.tele.dk>, "Keld Fuglsang"
<keld-fuglsang@mail.dk> wrote:
> Hvordan laver jeg sådan at siden skriver enten at FTP'en er åben eller
> FTP'en er lukket. Dvs. at den skal læse om en FTP Server kører, eller
> ikke gør.

Du har spurtg om dette i en anden tråd, fortsæt diskusionen der.

--
Vh Jakob Andersen

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 29-04-01 22:31

"Keld Fuglsang" <keld-fuglsang@mail.dk> wrote in <9ce6ss$5bg$1
@news.inet.tele.dk>:

>Hej
>
>Hvordan laver jeg sådan at siden skriver enten at FTP'en er åben eller
>FTP'en er lukket. Dvs. at den skal læse om en FTP Server kører, eller ikke
>gør.

se i tråden "FTP Live-opdatering" af d. 26 april ... start-indlæg er

--
I wrote to George W. Bush - you should do the same.
http://stocholm.dk/emailgeorgewwbush.asp

- Jesper Stocholm - http://stocholm.dk