Hjælp til at finde campingferie .......
Fra : Alex Jensen

Dato : 15-04-04 19:59

Hej NG

Vi er en familie på 5 (børnene er 2, 3 og 9), der gerne vil campere i
sommerferien (uge 30 eller 31). Vi har endnu ikke cv selv, så derfor er vi
på jagt efter "leje-muligheder".

Vi har f.eks. set at Grenaa Strand Camping (GSC) tilbyder udlejning af
campingvogne. Men det var lidt en tilfældighed, der ledte os til GSC's
hjemmeside, så vi er nu på jagt efter alternativer. Men vi synes det er
svært at finde pladser, der tilbyder udlejning, så derfor skriver vi nu her
for at høre, hvorvidt i kender nogle gode familiepladser (jo flere
faciliteter jo bedre), der tilbyder dette?

Et alternativ til ovenstående er selv at leje en cv, men vores bil kan ikke
trække mere end 1050 kg., så det er for det første svært at finde en vogn
til 5 personer, vi kan køre med. Desuden skal det jo rente geografisk
(Østjylland/Århus) være tilgængeligt, hvilket ikke gør det nemmere. Desuden
kører GSC udlejning til ca. 3.000 kr. inkl. persongebyr og el, så hvis andre
pladser kan tilbyde det samme er man fri for at betale både leje af vogn og
ophold. Det ser ud som om folk lejer deres vogn ud til ca. 3.000 for en uge,
men så kommer pladsgebyr, persongebyr, el, afhentning m.v. jo oveni.

Hvis der er geniale alternativer, vi ikke har tænkt på, må i endelig komme
med dem, men ellers kom bare med plads med cv-udlejning

På forhånd tak!

AJ

Fra : Steen Larsen

Dato : 15-04-04 21:14

Alex Jensen wrote:

> Hvis der er geniale alternativer, vi ikke har tænkt på, må i endelig
> komme med dem, men ellers kom bare med plads med cv-udlejning

Hej Alex

Du kunne prøve denne søgeside der kan vælge at søge på udlejning af
campingvogn
http://www.camping.dk/1Camping/Script/43cpz.asp

Der erogså den muglighed at få udlejer til at stille vognen ud på den
plads hvor i vil være.

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen
Hyundai Santa Fe CRDI 4WD

Fra : Carsten Stage

Dato : 15-04-04 21:24

Eller hvad med: http://www.roskilde-caravan.dk/

> Der erogså den muglighed at få udlejer til at stille vognen ud på den
> plads hvor i vil være.

Skulle også være muligt hos Roskilde Caravan

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Carsten Stage

Dato : 15-04-04 21:26

Alex Jensen wrote:

> Vi er en familie på 5 (børnene er 2, 3 og 9), der gerne vil campere i
> sommerferien (uge 30 eller 31). Vi har endnu ikke cv selv, så derfor
> er vi på jagt efter "leje-muligheder".

Hvor i landet? Hvis Sjælland er brugbar, så vil jeg foreslå Feddet ved
Præstø Fjord:
http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=News&file=article&sid=13

Fra : Alex Jensen

Dato : 16-04-04 09:34

Vi kunne godt tænke os at prøve Hvidbjerg Strand feriepark, så hvis nogle
her kan formidle udlegning af cv der, er vi MEGET interesseret.

Alex