download tæller
Fra : Steen Jeberg

Dato : 15-04-04 18:45

Jeg overvejer at lægge mit kortregnskabsprogram ud til download på
Internettet. Jeg kan godt finde ud af at lave et link til en fil der
så kan downloades, men jeg kunne godt tænke mig at kunne holde øje
med hvor mange der downloader programmet. Ved du lige hvordan man
gør det? Jeg kan godt i Frontpage lave en counter der fortæller hvor
mange der er inde på siden, men det fortæller jo ikke hvor mange der
faktisk har downloadet.

Kender du løsningen????

mvh steen
s2@jeberg.nu

Fra : Allan Bojsen

Dato : 15-04-04 20:43

On 15 Apr 2004 10:45:03 -0700, steen@jeberg.nu (Steen Jeberg) wrote:

> [...]
>så kan downloades, men jeg kunne godt tænke mig at kunne holde øje
>med hvor mange der downloader programmet.

Måske kunne du oprette en konto hos www.kortlink.dk
Her får du statistik på de links, du producerer, og du kan dermed se,
hvor mange,der har klikket på dit download-link.
Mvh. Allan Bojsen
www.nettips.dk - tips til nettet