Fyn i et par dage.
Fra : Fudge em'

Dato : 15-04-04 18:02

Vi er nogle gutter der skal til Fyn i week-enden, så det ville være fedt
hvis der var nogle der ville lufte nogle gode hemmeligheder for
havørredfiskeri på Fyn. Vi kommer fra Århus (1 fra Aalborg) og skal bo
ikke langt fra Odense, så alt har sådan set interesse da bilen kan føre
os mange steder hen!

På forhånd tak!

Jakob

Fra : Mich@el

Dato : 15-04-04 18:50

Hejsa.

> [...]
> havørredfiskeri på Fyn. Vi kommer fra Århus (1 fra Aalborg) og skal bo
> ikke langt fra Odense, så alt har sådan set interesse da bilen kan føre

Start med at kigge her:
http://www.visitfyn.com/dk/seatrout/

Og skulle i have lyst til at kigge til østfyn, skal jeg da gerne komme med
nogle gode pladser.

Ellers kan jeg anbefale bogen 100 fine fynske fiskepladser:
http://www.visitfyn.com/dk/shop/default.php

Mvh.
Michael