Fluenet i metermål?
Fra : Bjarne J.

Dato : 14-04-04 20:56

Vi har fået skåret fluenettet over køkkenbordet itu under indbrud i CV på en
fransk rasteplads.
Vi kan sagtens skifte selve fluenettet, men kan ikke skaffe "stoffet".
CV-forhandlere har oplyst, at vi skal købe en ny komplet kassette til mange
hundrede kroner. Det kan vel ikke være rigtigt. Véd nogen, hvor man kan købe
fluenet i metermål?
Mvh
Bjarne J.

Fra : Ole

Dato : 15-04-04 10:57

"Bjarne J." <mail@bjarnejon.dk> wrote in message news:<407d9734$0$143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> hundrede kroner. Det kan vel ikke være rigtigt. Véd nogen, hvor man kan købe

Hej Bjarne
Prøv hos et firma der reparerer telte eller ring til Isabella og
spørg, de bruger jo også fluenet i teltene.
Mvh
Ole

Fra : Peter Schroeder

Dato : 15-04-04 11:17

"Bjarne J." skrev...
> Vi har fået skåret fluenettet over køkkenbordet itu under indbrud i CV på en
> fransk rasteplads.
> Vi kan sagtens skifte selve fluenettet, men kan ikke skaffe "stoffet".

Jeg synes jeg har set den slags i de fleste
stofforretninger (når jeg har været der med konen
Spørgsmålet er, om det er for elastisk til at lave rullegardin af..
Ellers kunne du jo slagte et barnevognsovertræk.
Det er ikke samme udseende med effekten er den samme.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : SB

Dato : 15-04-04 15:59

"Peter Schroeder" <petersch@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse

> "Bjarne J." skrev...

Jeg købte mit i en gardinbutik, der kunne man sagtens få det i m. mål, tror
jeg kom af med 20 kr. for det, og så var det meget mere end jeg skulle
bruge.
Tog noget grå siliconelim og satte det fast med det, (rammen er grå) da det
var tør, tog jeg en hobbykniv og skar det af der sad udenfor rammen, det har
nu holdt i 1½ år uden problemer, og man kan ikke se det ikke er det
originale, med mindre man ved det.

Bor du i Århus, eller tæt på, kan du få et stykke gratis ved mig, har stadig
nok til endnu 5 tagluger

Søren

Fra : Alex Sørensen

Dato : 15-04-04 15:59

Harald Nyborg har noget de kalder Fluenet, i både nylon, og alu.
http://www.harald-nyborg.dk/
Vælg kategorien Havehegn & Trådflet i topmenuen.
Prisen er bestemt overkommelig.

--
Alex Sørensen
alex@dragebix.dk

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 14-04-04 21:07

Igen et eks. på campingbranchens grådighed, de burde have fortalt dig, at
fluenet kunne købes andre steder, i stedet for med det samme, at ville sælge
en komponent det er unødvendig.

Fra : Carsten Stage

Dato : 15-04-04 21:15

Karl-Heinz Hansen wrote:

> Igen et eks. på campingbranchens grådighed, de burde have fortalt
> dig, at fluenet kunne købes andre steder, i stedet for med det samme,
> at ville sælge en komponent det er unødvendig.

Tja, men sådan er det ... desværre.

Mange gange kan man få lige det man ønsker, hos;
http://www.hks-camping.dk/ - de er altid flinke til at have
konkurrencedygtige priser. Hvis man ringer til dem, og taler med Leif, så
bliver man sædvanligvis mødt med stor imødekommenhed.

Noget andet, Karl-Heinz... Kunne du ikke svare under det du citerer og så
slette det irrelevante. Sådan vil det være lettere at se, hvad du svarer på.
Se mere på de links du finder i min signatur, nedenfor.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Citer kun det du svarer på eller kommenterer - og gør det under det
citerede. Smid det væk, som du ikke direkte kommenterer. Det står

Fra : Bjarne J.

Dato : 17-04-04 18:00

TAK til alle, der har bidraget med forslag til fremskaffelse af fluenet i
metermål!
Det blev Oles forslag om at forsøge hos Isabella, der vandt i mit tilfælde,
men måske kan andre have glæde af de øvrige forslag.
Jeg kom forbi vejle i går i anden anledning og fik en meget venlig og
imødekommende behandling i deres reparationsafdeling.
Vi har tidligere købt et stykke tyl i kraftigste kvalitet i en
stofforretning, men det var for elastisk.
Tak for hjælpen
Bjarn J.