Digital fangsrapport
Fra : Keld Madsen

Dato : 14-04-04 19:04

Hej.....

Jeg fandt en digital fangstrapport på en svensk hjemmeside som fungerer
efter enhver hensigt. Denne kan downloades gratis på adressen:
http://www.refluefiske.net/diverse.htm
Efter en uge med dette pragtfulde vejr skulle den helst kunne bruges.

_________________
Stud. Geom.
Keld Madsen
Bernstorffsgade 24, 1
9000 Aalborg
Mobil 22418160

Fra : M :-\)

Dato : 14-04-04 20:34

hej Keld..

virker fint for mig.. bare tiden foran pcéren tager tiden fra fisketiden..
!!

Fra : Posten

Dato : 14-04-04 21:35

Gør det noget jeg fortæller dig at det er norsk

mvh
Anders

Fra : Nikolas S. Olesen

Dato : 17-08-04 12:38

"Keld Madsen" <keld_madsen@stofanet.dk> wrote in news:407d7bf8$0$5931
> [...]

> http://www.refluefiske.net/diverse.htm
> Efter en uge med dette pragtfulde vejr skulle den helst kunne bruges.

Hej Keld,
ser ud til filen er blevet fjernet, men hvis du har tid må du gerne sende
den fil til mig på nikolas@smorumnet.dk tak!

Mvh.
N.S.O

Fra : The Phantom

Dato : 17-08-04 21:29

Hey Hey...
Hvad vil i bruge det der program til???
Jeg troede en fangsatrapport, var hvis man
fangede noget, og IKKE et program. Hehe,
men er heller ikke så "klog" med hensyn til fiskeri.
Men er ellers selv begyndt og fiske sådan riiimelig meget.
Men hvis i lige gider forklare mig lidt om det der program,
kunne det jo være jeg skulle kigge lidt efter sådan et på nettet.
MVH
Henrik

Fra : Paludan

Dato : 06-09-04 09:15

Hejsa.

Jeg kunne da også have interesse i et sådan prg. så hvis tiden er der så ja
tak

Hilsen Jan.

Jpal@adr.dk