Skifte??
Fra : kenneth

Dato : 14-04-04 16:38

Hej gruppe

jeg ville bare spørge om man f.eks. kan starte med Pedigree Juniorfoder
indtil den bliver voksen og så købe nogle af de billige hunde foder (hvis
hunden altså kan lide det)
Hilsen Heidi

Fra : Heidi Jensen

Dato : 14-04-04 17:51

"kenneth" <sillent@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg ville bare spørge om man f.eks. kan starte med Pedigree Juniorfoder
> indtil den bliver voksen og så købe nogle af de billige hunde foder (hvis

Bland det lidt sammen til at starte med, så kan du sagtens....

Fra : /Ole

Dato : 15-04-04 11:18

> [...]
>
> jeg ville bare spørge om man f.eks. kan starte med Pedigree Juniorfoder
> indtil den bliver voksen og så købe nogle af de billige hunde foder (hvis

Det kan du let, men husk lige på, at der findes meget rigtig godt foder i
"mellemklassen" Jeg bruger selv Hennes Pet Food (dansk) med lakseolie, og
jeg gi'r 139.- for 15 kg. Hvis min hund får noget af det billige, skider
(undskyld udtrykket, men det gør han jo) ca. dobbelt så meget, og spiser
meget mere.

Når du skifter, så gør det gradvis.

/Ole og Dino

Fra : Karina

Dato : 16-04-04 05:25

Hej

Man kan sagtens skifte foder, men man skal passe lidt på vovses mave mens
man gør det. Start med at blande lidt af det nye fodre i det gamle og øg
mængden over 14 dage til 3 uger. Det skåner deres maver mest.
Jeg ville personligt foreslå dig at bruge noget mad fra dyrlægen mens
hvalpen er helt lille, da man desværre hører så meget dårlig om Pedigree.

Venlig hilsen

Karina

Fra : /Ole

Dato : 18-04-04 12:25

"Karina" <egern@.egern.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg ville personligt foreslå dig at bruge noget mad fra dyrlægen mens
> hvalpen er helt lille, da man desværre hører så meget dårlig om Pedigree.

Nu findes der jo en hel del andre mærker end Pedigree, bl.a. Henne's Pet
Food, som jeg bruger, og jeg kender en hel del andre, der er meget glade for
det.

Foder fra dyrlægen er så stinkende dyrt, og ikke bedre, end et godt foder
fra en dyrehandel.

/Ole