Glucusamin - gigt !!
Fra : Coppi

Dato : 14-04-04 12:23

Hej.

Det er godt nok ikke så tit jeg skriver, men kan nu ikke lade være med, et
fortælle en solstråle historie.

Vores gamle rotte Røskva på 12 år, har indtil jul været meget plaget af
gigt, hun ville helst ligge hele tiden og ville helst ikke med ud og gå tur,
så vi var nødt til at skære gåturene ned til et minimum, vi kunne se hun
havde ondt.

Efter jul begyndte vi, at give hende glucosamin, efter et par måneder, har
vi fået en helt ny hund. Hun er frisk og rørig, stadig en gammel dame, men
kan igen gå den sædvanlige tur og vil rigtig, rigtig gerne.

Hendes øjne spiller igen og hun går rundt og ser rigtig glad ud.

Vi har brugt almindelige menneske tabletter, som hedder G-lenk,solgt af et
firma der hedder Mezina og købt på nettet. Det kunne sikkert gøres
billigere, men vi tør ikke skifte, når nu damen har det så godt.

coppi

Fra : Holm

Dato : 14-04-04 12:50

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vi fået en helt ny hund. Hun er frisk og rørig, stadig en gammel dame, men
> kan igen gå den sædvanlige tur og vil rigtig, rigtig gerne.

Hej..

Hvor er det bare herligt !
Ja Glucosamin har en enorm god effekt , jeg ved at man kan få Artroflex som
også bruges til heste , og indholdet er netop glucosamin...fordelen er at
man kan købe store mængder og dermed gøre det billigere !
Da jeg arbejde på dyreklinik , var der rent faktisk et par af klienterne der
brugte det på sig selv ( inckl mig , ville prøve omdet kunne afhjælpe
ømme/smertende led ) ..og det kan det i høj grad !!!

Dejlig opmuntrende historie .

Mange hilsener Holm

Fra : qfha

Dato : 14-04-04 16:00

"Coppi" skrev d. 14-04-04 12:23 dette indlæg :
> [...]
> firma der hedder Mezina og købt på nettet. Det kunne sikkert gøres
> billigere, men vi tør ikke skifte, når nu damen har det så godt.

---------

Ja, det er super, jeg har nøjagtig samme oplevelse. Det er skønt når der
kan komme gang i den gamle hund igen.
mvh
qfha

http://www.kandu.dk/

Fra : Louise

Dato : 14-04-04 20:43

Jeg har ligesom Jer har stor succes med at anvende glucosamin (Her
Artroflex) på min hund, da han fik slidgigt efter en skade. Han fik
det mærkbart bedre efter omkring 14 dage.

Samtidig vil jeg da også lige minde om en anden ting, som kan lindre
omend ikke gigt, så i hvert fald følgevirkninger af den, nemlig
hundemassage. Det er simpelthen guld værd og allerede efter den første
behandling var der forbedringer at se og efter 4 behandlinger var han
helt haltfri/smertefri på trods af at han ikke fik Artroflex på det
tidspunkt.