Billeder af Balder
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 14-04-04 12:04

Hej

Så har jeg endelig været hjemme og hilse på det lille nye vidunder, i
daglig tale terroristen. Og så er der naturligvis billeder, hvis nogen
skulle være interesseret.

Han er ca. 3 1/2 måned gammel og der har ikke været uheld inde siden i
torsdags, hvor han tissede lidt af os, da vi kom for første gang.

Men her er han altså:
http://www.trinekc.dk/balder.php

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : MGA

Dato : 14-04-04 15:43

> [...]
>
> http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
> Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Hehe - lille nullerfis - han er godt nok sød