Inner join problemer
Fra : Nederbasse

Dato : 14-04-04 09:58

Hej
jeg har problemer med en JOIN i min Mysql db hvor der er to tabeller:
tblinfo og tblbesoegt.
tblbesoegt har to felter id (INT) og besoegt (TEXT) tabellen indeholder
steder der kan besøges
tblinfo har tre felter navn(TEXT), adresse(TEXT) og besoegt(INT)

Der er 26 værdier i tblbesoegt:
id besoegt
-------------------
1 Ins 5
2 Ins 6
3 Ins 7
o.s.v.

Min select ser sådan ud:
SELECT tblinfo.navn, tblinfo.adresse, tblbesoegt.besoegt, FROM tblbesoegt
INNER JOIN tblinfo ON tblbesoegt.id = tblinfo.besoegt

Når den bliver kørt får jeg et tal i tblinfo.besoegt og der skulle gerne stå
hvilket Ins der er besøgt.
Hvad er det jeg gør galt ?

Lars

Fra : Nederbasse

Dato : 14-04-04 13:21

SNIP
> [...]
| INNER JOIN tblinfo ON tblbesoegt.id = tblinfo.besoegt
|
| Når den bliver kørt får jeg et tal i tblinfo.besoegt og der skulle gerne

Har fundet fejlen (fejl 40)

Lars