dk.helbred....tja...
Fra : Spangkuk

Dato : 13-04-04 22:12

Jeg er vist nok lidt priviligeret.

Jeg kiggede herind for at se om mit helbred, der (7-9-13)
ikke er i uorden, var noget jeg delte med andre....

Men det er det vist ikke !

Skal man lide af en eller anden form for oralfiksering for at
deltage herinde, eller er dette stedet hvor jeg kan dele ud af
min livsstil til glæde for jer andre, som deraf kan få samme
smertefrie/allergifrie/kløefrie, skønne hverdag som jeg ?

Hvis jeg ikke var hypokonder før jeg kiggede forbi her, så
har jeg sq alle muligheder for at blive det nu....

ÆV, hvor er denne gruppe dog "lav"...

Jeg er skuffet.

Spang

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-04-04 22:53

Spangkuk wrote:

> Jeg kiggede herind for at se om mit helbred, der (7-9-13)
> ikke er i uorden, var noget jeg delte med andre....
>
> Men det er det vist ikke !

Vi kan ikke alle være lige heldige.

> [...]
> min livsstil til glæde for jer andre, som deraf kan få samme
> smertefrie/allergifrie/kløefrie, skønne hverdag som jeg ?

Tja, de fleste deltager, fordi de har problemer med helbredet, men der
er intet i vejen for at udbrede sin glæde over et godt helbred. Vil du
sælge produkter, skal du dog nok tage dig i agt. Og så ved jeg ikke,
hvad du mener med oralfikseret, den må du nok forklare nærmere.

> Hvis jeg ikke var hypokonder før jeg kiggede forbi her, så
> har jeg sq alle muligheder for at blive det nu....

Sådan er det altid, når man åbner en "lægebog".

> ÆV, hvor er denne gruppe dog "lav"...
>
> Jeg er skuffet.

Forklar gerne nærmere, hvad er du skuffet over, og hvorfor mener du
gruppen er "lav".

--
Mvh. Kim Ludvigsen