glucosamin....
Fra : bj

Dato : 13-04-04 21:33

erfaringer med produktet?

jeg har hørt, at man med fordel kan have gavn af at bruge et andet produkt
sammen med glucosamin, men kan ikke huske hvad det hedder, tror måske det
hedder noget i retning af mns, men er ikke sikker...

kan nogen hjlælpe dér? og hvor kan det købes ?

mvh. bjarne

Fra : Noerlev

Dato : 14-04-04 05:23

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hedder noget i retning af mns, men er ikke sikker...
>
> kan nogen hjlælpe dér? og hvor kan det købes ?

MSM (Methyl-Sulfonyl-Methan)

Kan bl.a. købes via
http://www.pharmacare.dk/msm.htm

Nørlev

Fra : John Jessen

Dato : 14-04-04 12:49

> Kan bl.a. købes via
> http://www.pharmacare.dk/msm.htm
>
> Nørlev

Nej, det er da MEGET billigere at købe det hos www.vigoer.com hvor jeg køber
mine varer. Fik mine varer fra England på kun 2 dage.
Pharmacare 1 år: kr. 1.416,-
Vigoer 1 år: kr. 950,-

John

Fra : bj

Dato : 14-04-04 13:16

tak for svarene...

bj

Fra : Noerlev

Dato : 14-04-04 19:16

> [...]
køber
> mine varer. Fik mine varer fra England på kun 2 dage.

Det er jo altid rart at vide. Jeg er slet ikke kommet så langt, så jeg har
undersøgt priser.

Nørlev