Gæstebog - gentager sig selv???
Fra : MegaStone

Dato : 12-04-04 22:11

Hej NG!

Efter min webudbyder (Danhost.dk) har opdateret deres servere, er min
gæstebog begyndt at "gentage sig selv":

http://www.john-doe.dk/web/gaestebog.htm

Hvad pokker er der galt?

(Siden er lavet i FP2002 og har set "rigtig ud" indtil for nogle dage
siden).

På forhånd tak.

Mvh, Steen.

Fra : MegaStone

Dato : 13-04-04 02:16

..........Når jeg åbner siden med FrontPage (uanset om det er fra min egen
HardDisk eller fra web-serveren), ser det ud, som det skal.

Hvis jeg åbner siden med Internet Explorer fra min HardDisk, ser det også OK
ud.

Det er først når jeg, med InternetExplorer, åbner siden fra web-serveren, at
det ser helt galt ud

(Jeg har også prøvet at ligge en "helt frisk" gæstebog på Nettet fra
FrontPages´ skabelon - den bliver også "gentaget").

Mvh, Steen.

Fra : MegaStone

Dato : 13-04-04 07:40

Efter at have installeret SP3 til Office2002 (og brugt endnu et par timer
foran skærmen), ser det ud til at problemet er løst.

Mange hilsner fra Steen.