Havørreder ved København
Fra : Thomas

Dato : 12-04-04 19:32

Hej gruppe

Hvis jeg gerne lige vil nå og nappe en havørred i cykelafstand fra Amager -
hvor skal jeg så forsøge mig?

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-04-04 19:39

"Thomas" <Noname@tiscali.dk> wrote in message

> Hvis jeg gerne lige vil nå og nappe en havørred i cykelafstand fra
Amager -
> hvor skal jeg så forsøge mig?

Start med sejlrenden under motorvejsbroen. Du kan fiske fra Amagersiden
eller fra øen med bropillen.

--
-Jens B.

Fra : Carsten

Dato : 12-04-04 22:08

Hej Thomas

Læs også Lørdagstillæget til Politiken fra i Lørdags. Der var en omtale af
'Strømmen', der ligger lige ved Sjællandsbroen. Jeg har aldrig selv været
der, men artiklen var meget optimistisk

Hilsen

Carsten

Fra : M :-\)

Dato : 13-04-04 17:23

jeg har været ved sjællandsbroen.. et kanon sted men ofte trængt, både til
små torsk og ørred.. vent til vandet bliver lidt varmere..