Fiskeplader ved Nyborg
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 12-04-04 18:05

Hej gruppe

Jeg kunne godt tænke mig at få nogle gode tips og nogle fiskepladser ved
byborg er der nogle der kender til gode steder.
hilsen Michael Jørgensen

Fra : Posten

Dato : 12-04-04 23:54

Hej Michael.

Jeg er godt nok fra Sjælland, men har en del gange med en kammerat fra Fyn,
fisket ved Nyborg.

Fra den sydlige mole ved den gamle bilfærgehavn, ud forbi DSB kursuscenter.
Den store skal vi kalde det platform, hvor selve molen starter, har jeg gode
erfaringer fra med bundrigger og orm. Både fladfisk og torsk. Gerne kastet
så langt ud mod øst som muligt.

I øvrigt er der som oftest nogen derude, man kan få yderligere tips fra. Jeg
ved at der også fanges hornfisk her i sæsonen, og ørreder på strækket herfra
og over til fyret.

Mvh
Posten

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 13-04-04 21:29

"Posten" <apostfjern@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
gode
> erfaringer fra med bundrigger og orm. Både fladfisk og torsk. Gerne kastet

Jeps, der fangede jeg min første fisk. En fin torsk.

Jeg var syv år og MEGET stolt...

Thore
29 år, og stadig glad for fisk...

Fra : Mich@el

Dato : 14-04-04 12:28

Hej Michael

> Jeg kunne godt tænke mig at få nogle gode tips og nogle fiskepladser ved
> byborg er der nogle der kender til gode steder.
> hilsen Michael Jørgensen

Der er masser af fine pladser i Nyborg området, nogle af dem kræver dog
nogen lokalkendskab for at nå dem.

Men teglværksskoven er et godt bud, ude ved Knudshovedfyret er der også
godt, Inde hvor Vognmandsruten lagde til er der også godt. mm. mm. mm.

Mvh.
Michael

Fra Nyborg