Kalender søges
Fra : Mogens Henckel

Dato : 12-04-04 07:49

Hej

Jeg ville gerne kunne sætte en kalender ind på hjemmesiden, hvor man kan se
hvad der sker i vores forening.

Det må gerne være en kalender hvor man kan evt farve datoen og så når man
holder musen på, så kommer der en kasse der viser hvad der er på datoen.

kan nogen hjælpe mig ?

mvh
Mogens

Fra : Lars Raaby

Dato : 12-04-04 09:21

Mogens Henckel skrev bl.a.:
> [...]
>
> Det må gerne være en kalender hvor man kan evt farve datoen og
> så når man holder musen på, så kommer der en kasse der viser

http://www.calendars.net/

Jeg bruger en kalender derfra. Du kan lave den om til Dansk

Se min på www.8840.dk

--
(citat)
Alt hvad jeg kan lide er enten ulovligt, umoralsk eller fedende.

Fra : KP

Dato : 12-04-04 11:51

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.indvalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> (citat)
> Alt hvad jeg kan lide er enten ulovligt, umoralsk eller fedende.
Hej.
Flot kalender.
Hvordan kan man overføre/gemme den på ens
egen hjemmeside.?
Hilsen Kim.

Fra : Lars Raaby

Dato : 12-04-04 15:27

KP skrev bl.a.:

> Hej.
> Flot kalender.
> Hvordan kan man overføre/gemme den på ens
> egen hjemmeside.?
Det kan du ikke da den ligger på en anden server. Du kan kun
linke til den.

--
MVH Lars
- Far til en lille dreng

Fra : KP

Dato : 12-04-04 15:57

> Det kan du ikke da den ligger på en anden server. Du kan kun
> linke til den.
>

> --
> MVH Lars
> - Far til en lille dreng
> www.raaby.dk/kasper

--------------------------
Tak for svaret.
Jeg har prøvet at linke til den og
det virker perfekt så tak for hjælpen.
Lige en lille tillægs spørgsmål:
Øverst på kalenderen er der 2 linier.Der står bl.a
"this is the header"
To chance the title osv.
Kan man fjerne disse 2 linier.?
http://my.calendars.net/oniffodbold
Hilsen Kim.

Fra : Lars Raaby

Dato : 12-04-04 19:44

KP skrev bl.a.:
> [...]
> det virker perfekt så tak for hjælpen.
> Lige en lille tillægs spørgsmål:
> Øverst på kalenderen er der 2 linier.Der står bl.a
Du kan ændre det inde i indstillinger. Der kan du også lave den
om til Dansk.
http://eur.calendars.net/8840dk sådan har jeg lavet min kalender.
Bemærk jeg bruger "eur" i stedet for "my" så køre den efter dansk
ur.

--
Med venlig hilsen / Lars Raaby
Unix, MS-DOS, and Windows