skoler i Taastrup
Fra : Henrik Lumholdt Søre~

Dato : 11-04-04 23:11

Hej NG.

Vi er en familie som flytter til Taastrup 1. maj.
Dette betyder, at vores ældste (går i 2 kl.) skal skifte skole.
Der ligger to folkeskoler i nærheden, Grønhøj skolen og Borgerskolen. Har I
nogle erfaringer med disse to skoler, eller evt. andre i Taastrup, ved at
der ligger nogle privatskoler i byen også.
Alle relevante oplysninger og info´s vil blive modtagetr med kyshånd,

På forhånd tak,

Vh. Pernille R.

Fra : Anita

Dato : 11-04-04 23:26

"Henrik Lumholdt Sørensen" <Lumbo@kabelnettet.dk> skrev

> [...]
> der ligger nogle privatskoler i byen også.
> Alle relevante oplysninger og info´s vil blive modtagetr med kyshånd,

Jeg vil blot anbefale dig at tage ud og se skolerne. Tal med skolelederen
eller nogle af lærerne. Det kan du/I bruge til langt mere end nogle
tilfældige rygter fra nogle med enten en god eller dårlig oplevelse. (Begge
dele vil findes ved alle skoler).

Venligst Anita

Fra : Mette

Dato : 12-04-04 09:08

"Henrik Lumholdt Sørensen" <Lumbo@kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der ligger nogle privatskoler i byen også.
> Alle relevante oplysninger og info´s vil blive modtagetr med kyshånd,

Jeg gik i gymnasiet i Høje Taastrup og langt de fleste havde gået enten på
Grønhøj eller Borgerskolen. Jeg kan huske, at jeg var dybt imponeret over
disses faglige viden. De havde simpelthen lært noget som de kunne bruge -
også i gymnasiet. (Jeg selv gik først på en 70'erskole og senere på en
efterskole, så jeg var selv ret blank da jeg startede i gym.
Min fornemmelse er, at Grønhøj og Borgerskolen er kvalitetsskoler med et
højt fagligt niveau