hjemmesider om origami
Fra : Ukendt

Dato : 11-04-04 19:50

Hej gruppe,

jeg har ledt og søgt på google, men har ingen funder. Findes der ingen gode
hjemmesider om origami? (forskellige skabeloner til fletning af papir m.v.)
Gerne nogle lidt romantiske ting, fx hjerter m.v.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-04-04 22:29

"Vint" <ingen> skrev i en meddelelse
> [...]
m.v.)
> Gerne nogle lidt romantiske ting, fx hjerter m.v.

Du har ikke været tålmodig nok - fra Google søgte jeg simpelthen på ordet
Origami og fandt en masse -f.eks.

http://www.brooklynorigami.com/

Hvis du klikker på nogle af tegningerne, så vil du blive ført til en side,
hvor du kan se, hvordan man folder den aktuelle figur.

--
ahw

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-04 23:24

Tak Arne,

du må nok have ret i, at det var tålmodigheden, der ikke holdt.

Jeg kiggede på de første links og så, at det langt fra vr det jeg søgte, og
så.

Jeg siger mange tak