Tændrørskabler og tændrør på
Fra : Lars Hessellund

Dato : 11-04-04 17:31

Har en GS650E, nogen der har en idé om hvilke tændrørskabler der skal sidde
på hvilke tændrør? Kablerne er født med numre, men de er forlængst væk...
Og det er sku for besværligt at prøve sig frem, især når man kun har en
baggård at arbejde i, naboerne har ikke så satens meget forståelse for at
jeg tænder og slukker et hav af gange... *G*
Mvh.

Lars Hessellund

Fra : Claus Abildgaard Chr~

Dato : 11-04-04 21:43

Lars Hessellund wrote:

> Har en GS650E, nogen der har en idé om hvilke tændrørskabler der skal sidde
> på hvilke tændrør?

Æh.. jeg tror at du havnet i den forkerte gruppe :)

--
Claus Abildgaard Christensen
http://abildgaard.de/

Fra : Nygaard

Dato : 13-04-04 12:38

> Har en GS650E, nogen der har en idé om hvilke tændrørskabler der skal
sidde
> på hvilke tændrør? Kablerne er født med numre, men de er forlængst væk...

SELECT Tændrørskabel FROM Stømfordeler ORDER BY Krumtap

/Nygaard

Fra : Lars Hessellund

Dato : 13-04-04 16:48

"Nygaard" <keld@wapse.dk> wrote in message
> sidde
>
> SELECT Tændrørskabel FROM Stømfordeler ORDER BY Krumtap

he, he... sorry - har slettet den igen, havde vist gang i lidt for mange
newsgroups på samme tid...
/Lars