Gule afmærkninger
Fra : Thorkil Jensen

Dato : 11-04-04 11:39

Jeg har nogle steder set fritidsfiskere med gule afmærkninger, hvor navn og
fiskerinr. er påtrykt. Er der nogen, der ved hvor man kan få lavet sådanne
afmærkninger.
mvh. Thorkil

Fra : Peter Schrøder

Dato : 11-04-04 18:04

"Thorkil Jensen" skrev...
> Jeg har nogle steder set fritidsfiskere med gule afmærkninger, hvor navn og
> fiskerinr. er påtrykt. Er der nogen, der ved hvor man kan få lavet sådanne
> afmærkninger.

Den køber man hos fiskerikontrollen i Gilleleje.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
Replace AT with @ to reply

Fra : Thorkil Jensen

Dato : 11-04-04 22:04

Hej igen.
Vil det sige, at man bare ringer og bestiller mærker hos dem - uanset hvor i
landet man bor.

mvh. Thorkil

Fra : Morten Holst

Dato : 12-04-04 01:06

Hej Thorkil.

Du kan gå ind på
http://www.daconet.dk/da/produkter/PDF/Ovrige_Artikler/Fiskem_Boden_Lofter_T
revin.pdf

Eller bestille dem pr. telefon hos Daconet. 6 mærker + en vandfast tusch
koster 34,-

Daconat har 97520633 eller 97920897

Mvh.

Morten Holst

Fra : Jens Jensen

Dato : 13-04-04 08:34

> [...]
og
> fiskerinr. er påtrykt. Er der nogen, der ved hvor man kan få lavet sådanne

Man kan købe dem hos Harald Nyborg. Jeg tror at det er 6 styks plus vandfast
tush. Man kan også købe dem over internettet.

Fra : Thorkil Jensen

Dato : 13-04-04 20:33

Jeg takker for de mange svar, men mærkerne jeg har set er ikke skrevet med
tusch, men trykt på en eller anden maskine.
mvh. Thorkil

Fra : Peter Schrøder

Dato : 16-04-04 10:09

"Thorkil Jensen" skrev...
> Jeg takker for de mange svar, men mærkerne jeg har set er ikke skrevet med
> tusch, men trykt på en eller anden maskine.

Da jeg i sin tid fik mine mærker, skulle man hente dem
personligt i Gilleleje. De var præget mend navn og nr.
Men det er øjensynligt lavet om nu.
Iht. http://www.fd.dk/info/sjle3/2003BROCHURE.pdf
skal man købe et fisketegn for 12 mdr. ad gangen
og selv lave sine mærker. Dér må tussen Morten nævner
komme til sin ret.