Svensk fluefiskehistorie
Fra : -t o m m y -

Dato : 10-04-04 16:48

Hei.
Jeg skriver på en avhandling om fluefiskets historie i norden.
Dessverre har jeg ikke vært i stand til å finne stoff om svensk
fluefiskehistorie.
Noen som kan hjelpe med tips om litteratur eller lenker, eller sende noe
skriftlig stoff?

På forhånd takk!

mvh Tommy

Fra : KH

Dato : 14-04-04 07:01

"-t o m m y -" <telvesta@start.no> skrev i melding
> [...]
> fluefiskehistorie.
> Noen som kan hjelpe med tips om litteratur eller lenker, eller sende noe

Prøv å lese noen av bøkene til Hans Lidman, kanskje en av de beste
forfatterne jeg har lest, og habil fluefisker. Har gitt ut en hel bokserie.
KH

Fra : Richard

Dato : 15-04-04 12:57

"KH" <mail@nomail.no> skrev i melding

> [...]
> Prøv å lese noen av bøkene til Hans Lidman, kanskje en av de beste
> forfatterne jeg har lest, og habil fluefisker. Har gitt ut en hel

Og Nils Farnstrøm som vel var en av fluefiskepionerene

-RE