Service ?
Fra : Sverre Stokke

Dato : 28-04-01 06:38

Er der nogen, der har (gode eller dårlige) erfaringer med
Invalideorganisationernes Brugerservice
Kløverprisvej 10B, 2650 Hvidovre ?

Jeg tænker specielt på ombytning af det blå invalideskilt - til det nye
parkeringskort.

Hilsen Sverre.

Fra : Lotte-m

Dato : 28-04-01 13:11

"Sverre Stokke" <skyde@sport.dk> skrev

> Er der nogen, der har (gode eller dårlige) erfaringer med
> Invalideorganisationernes Brugerservice
> Kløverprisvej 10B, 2650 Hvidovre ?

Jeg fik på et tidspunkt fremsendt en blanket til DSB ledsagekort.
Derimod sendte de ikke reglerne for ledsagelse af hjælper i
indenrigsfly, hvilket var det, jeg rettede henvendelse om. Selv
om DSB-kortet skal bruges til fly, synes jeg det er en mærkværdig
for for halv service.

> Jeg tænker specielt på ombytning af det blå invalideskilt - til det nye
> parkeringskort.

Jeg har stadig mit blå skilt...

--
Lotte

http://www.handiinfo.dk
http://www.lotte-m.dk

Fra : Leonard

Dato : 28-04-01 21:53

"Lotte-m" <lotte_m@mail1.stofanet.dk> skrev:

>Jeg har stadig mit blå skilt...

Jeg har ikke så mange oplevelser med IBS, men de få jeg har er faktisk
gode.
Hvorfor vil du skifte til det nye p-kort ?
- jeg har svært ved at se fordelen ved det kort.
--
Thomas Leonard Gertz - Næstformand i Paraplegikerkredsen
Brug tilgængelighedsbasen på http://paraplegi.dk/

Fra : Sverre Stokke

Dato : 29-04-01 08:19

> Hvorfor vil du skifte til det nye p-kort ?
> - jeg har svært ved at se fordelen ved det kort.

Fordelen er at det nye kan bruges i alle biler. Det følger nemlig personen -
og ikke bilen. Det vil fx sige at jeg kan være passager i mine venners
biler, og parkering kan fuldt lovligt foretages efter reglerne for
invalidebiler.

Mht. servicen : Det er nu næsten syv uger siden, jeg sendte en mail med alle
relevante oplysninger og næsten to uger siden, jeg sendte en rykker - med
ønske om at de i det mindste bekræftede modtagelsen. Ingen reaktion !
Lottes erfaringer tyder heller ikke på at det er den helt store
effektivitet, der præger 'vores egen brugerservice'.

Hilsen Sverre.

Fra : Lotte-m

Dato : 29-04-01 12:21

"Sverre Stokke" <skyde@sport.dk> skrev

> Fordelen er at det nye kan bruges i alle biler. Det
> følger nemlig personen - og ikke bilen.

Jeg kan også se nogle fordele ved kortet, men synes
ikke de er store nok, til jeg vil aflevere mit blå skilt.

Det blå skilt ved alle hvad betyder.

Jeg har oplevet flere gange, når jeg har været steder,
hvor mange biler feks sluses ind på en midlertidig
parkeringsplads, at vagterne (ofte unge frivillige) har
set skiltet og spontant har anvist en plads tæt på
indgangen.

En lille ting, men jeg synes det er rart, hver eneste gang
jeg slipper for at skulle bede om særbehandling.

--
Lotte

http://www.handiinfo.dk
http://www.lotte-m.dk

Fra : susanne

Dato : 29-04-01 12:46

Sverre Stokke skrev i meddelelsen <9cgf7o$jac$1@news.inet.tele.dk>...

> [...]
>Lottes erfaringer tyder heller ikke på at det er den helt store
>effektivitet, der præger 'vores egen brugerservice'.

Prøv at ringe eller skrive "snail-mail" i stedet. Det skulle fungere.
Måske har de problemer med deres email.
(Manglende svar på rykkeren kunne jo tyde på dette!)
Og i hvert fald opgiver de ofte kun tlf-nr og postadresse, så måske er
det deres foretrukne?

susanne

Fra : Viggo Boller

Dato : 30-04-01 11:09

Fik en meget fin service. Jeg ringede derover, modtog et girokort, betalte,
og modtog det nye skilt, der er lille og smart, gælder i mange lande, og kan
bruges i andre biler.
Vh
Viggo