sponser barnevogne
Fra : Dorthe

Dato : 09-04-04 19:57

Hej i gruppen

Er der nogen her der ved noget om hvor man kan leje/låne disse her
barnevogne med reklamer på ???
Jeg har søgt flere steder på nettet uden resutat øv
Kan nogen hjælpe

--
Hilsen Dorthe

Fra : Heidi

Dato : 09-04-04 20:31

Dorthe wrote:
> [...]
> barnevogne med reklamer på ???
> Jeg har søgt flere steder på nettet uden resutat øv

Der er et link der hedder http://www.gratisbarnevogn.dk/ men det virker
ikke længere - jeg ved dog ikke om det er permanent, eller
midlertidigt - men du kan jo prøve at holde øje med det...
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Katja

Dato : 09-04-04 21:03

> [...]
> Mvh. Heidi
> Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!
> "Time is fun when you're having flies" - Kermit

Jeg mener, at jeg fik en mail fra gratisbarnevogn.dk for et stykke tid
siden, hvori der stod at de var lukket ned.

Hilsen Katja

Fra : Jan Andreasen

Dato : 09-04-04 21:34

Hej.
Du skal være meget heldig for at kunne få en sponsorbarnevogn. Har været
medlem et stykke tid, men de har ikke nogen vogne i vores område. Jeg
prøvede for et par år siden at tjekke dem med mit postnummer - men da havde
de heller ikke nogle vogne i vores postnummerområde.
Så hvor seriøse det firma er, må du selv finde ud af

Mvh Jan Andreasen

Fra : Nette

Dato : 10-04-04 05:20

"Jan Andreasen" skrev i en meddelelse
> [...]
havde
> de heller ikke nogle vogne i vores postnummerområde.

Det havde de sjovt nok heller ikke i vores område eller i de andre tre fire
postnumre jeg forsøgte mig frem med, for at tjekke hvm der egentligt kunne
låne sådan en barnevogn.

Nette

Fra : Sanne Bülow

Dato : 10-04-04 07:38

> Jeg mener, at jeg fik en mail fra gratisbarnevogn.dk for et stykke tid
> siden, hvori der stod at de var lukket ned.

Det er rigtigt, den mail fik jeg også. Jeg mener at det var noget med at det
var for svært at få sponsorer til barnevognen og derfor valgte de at lukke
forretningen. Om der er andre der har ført noget lignende videre med et
andet navn, skal jeg dog ikke kunne sige, men der stor ihvertfald ikke noget
om det i den mail de sendte ud til deres medlemmer.

--
Knus
Sanne

Fra : André Høstrup

Dato : 10-04-04 09:34

Hej Dorthe, du kan gå en tur ned i Babysam og leje en barne/klapvogn hvis
det er billigere for dig ?

--
Regards André Høstrup

Fra : Dorthe

Dato : 11-04-04 00:07

Takker mange gange for jeres svar.

det var nu godt nok ikke mig der skulle bruge den, men min veninde.
Hun opgav alt om disse reklame barnevogne og fandt en flot og billig vogn i
den blå avis.
Men takker endnu engang.

Hilsen Dorthe