e-shop IGEN igen
Fra : Bo Hermannsen

Dato : 09-04-04 14:36

Har prøvet at kigge på det men virker meget uoverskuligt, bl.a. kan jeg ikke
få den til at virke op mod sql.... Findes der ikke eks. som er noget mere
lige at gå til? Butikken skal jo egentlig ikke kunne så meget.... kun vise
vare som kunderne kan købe og så man sender dem afsted.... Lytter gerne til
gode råd og hvad muligheder der er... er forresten nybegynder i opbygning af
database på linux men har lidt erfaring fra windoze

Bo Hermannsen

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 09-04-04 22:17

"Bo Hermannsen" <bo.hermannsenNOSPAM@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
af
> database på linux men har lidt erfaring fra windoze

tag et kig på oscommerce

mener det er www.oscommerce.com
der er også et dansk forum på www.openforum.dk

- Tonny, www.jegergud.dk