Kan jeg låne en STOR hammer ?
Fra : KP

Dato : 09-04-04 14:08

Hjælp.
Jeg er ved at køre træt i det.
Er der nogen der har en STOR hammer som
jeg kan låne.Er i gang med at lave min hjemme-
side.Jeg havde et problem med alle de undersider
som fylder meget i mappelisten.Jeg har nu fundet ud
af hvordan jeg kan lave en mappe og flytte dem
over i den. Men nu har jeg fået et nyt problem.
Gik ind i navigation og lavede 82 mapper under
hinanden.De lægger sig så ind i mappelisten.
Derfra har jeg flyttet dem til en mappe.
Uden problemer.Har så gemt det hele og udgivet
det i Frontpage 2000.Åbner hjemmesiden og
går ind under bøger og under sognebøger.
Der trykker jeg så frem på siden indtil jeg kommer
til side 22.Den kan jeg bare ikke få til at virke.
Hvad gør jeg ??

Fra : KP

Dato : 09-04-04 14:17

www.kikope.com

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 09-04-04 17:41

KP skrev:

> www.kikope.com

Linket fra side 21 til side 22 peger på
http://www.kikope.com/so_22.htm, det skal vel være
http://www.kikope.com/sogneboeger/so_22.htm?

--
thomas
no me manden correo a esta dirección

Fra : KP

Dato : 09-04-04 17:53

"ThomasD (dk)" <thomasdue@12move.dk> skrev i en meddelelse

> Linket fra side 21 til side 22 peger på
> [...]
Tak for svaret.
Ja det skal den.Men jeg kan bare ikke få den
til det.Jeg har prøvet alt.