Anbefal siden
Fra : Johannes

Dato : 09-04-04 02:15

Jeg er en glad læser i serverside.asp, der er mange gode løsninger, som vi
alle kan få ideer og løsninger ud af, mange tak for det......

Jeg har et spørgsmål, som jeg ikke har kunnet finde svar på nogen steder,
men måske findes der et færdig asp script et sted, jeg endnu ikke har
fundet.

Det jeg mangler er et script der kan bruges til at anbefale siden....

Det skal være så den tager den adresse med som man er på, dvs. den skal
fange sidens adresse og sende den med.
Man skal kunne skrive mail adresse på modtager og sin egen adresse som
afsender og en boks til tekst.
Det indtastede skal så sendes til modtager, og samtidig smides i den
database, så jeg kan følge med i hvilke sider det er andre synes har
interesse

Findes der et script et sted ?

mvh
Johs.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-04-04 15:40

Johannes escribió / skrev

> [...]
> Det indtastede skal så sendes til modtager, og samtidig smides i
> den database, så jeg kan følge med i hvilke sider det er andre

Måske, men før du sætter det igang, bør du overveje hvordan du vil
indgå at dette misbruges til spam.

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Karsten Frostholm

Dato : 10-04-04 20:01

Johannes wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> Det indtastede skal så sendes til modtager, og samtidig smides i den
> database, så jeg kan følge med i hvilke sider det er andre synes har

se på Request.ServerVariables("HTTP_REFERER")

> mvh
> Johs.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne