tæller i frontpage 2000
Fra : KP

Dato : 08-04-04 21:57

Hej.
Jeg har lagt en tæller ind på
forsiden af min hjemmeside.
Mit problem er at den tæller hver
gang jeg går tilbage til forsiden.
Altså hvis jeg f.eks trykker på en
af knapperne på forsiden ,og derefter,
når jeg er kommet om på den side,
derefter trykker for at komme tilbage
til forsiden.Er det normalt og rigtigt at
den skal gøre det,eller har jeg lavet en
fejl?
God påske
Kim

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 08-04-04 22:05

Det er normalt - det samme sker hvis du fra tællersiden opdaterer siden i
din browser.

--
ahw

Fra : KP

Dato : 08-04-04 22:32

"Arne H. Wilstrup" <Karl@snydtigen.dk> skrev i en meddelelse
> Det er normalt - det samme sker hvis du fra tællersiden opdaterer siden i
> din browser.
>
> --
> ahw

Tak for svaret.

Fra : Jørgen Graae Jensen

Dato : 09-04-04 08:55

> [...]
> derefter trykker for at komme tilbage
> til forsiden.Er det normalt og rigtigt at
> den skal gøre det,eller har jeg lavet en

Øh.. om det er normalt er jeg usikker på.
Min tæller fra Peak tæller ikke mig med når jeg surfer på min
Hjemmeside, uanset om det er hjemme på computeren eller når jeg
er ude på nettet.
Det kan jeg sikre mig imod på Peak´s Hjemmeside når jeg logger
mig ind, ved at fortælle den > tælleren < at jeg ikke skal tælles
med.
God Påske

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne