Jubiii!!!!
Fra : Renate Jacobsen

Dato : 08-04-04 19:23

Hej NG,

For ca. 3 måneder siden måtte vi sige farvel til Bølle.
Vi havde besluttet, at der skulle gå noget tid, inden vi skulle ha' hund
igen. Mindste ét år! Men ak og ve. Mennesker er nogle slappe krapyl, når det
kommer til strandhaftighed. Allerede efter fjorten dages vaden rundt om
hundekurven, begyndte vi i smug, at kigge os omkring. Vi besluttede os efter
et meget hyggeligt besøg hos en opdrætter af Samojed hunde.
De små ny, er nu næsten 14 dage gamle og vi var ude at kigge i dag. Hold
da op, nogle "skravl". ) Hvor er de bare søde.
Endnu en gang, måtte vi bare erkende, at vi helst havde stoppen een af dem i
lommen. Det er næsten ikke til at bære at skulle vente endnu 6 uger.
Vi glæder os rigtig meget til at være en "rigtig" familie igen. )
Til dem der gerne vil se med : www.cabaka.dk Her er der billeder af far
(Yacker of McCoy) og mor (Katzie of Kingo) under "Hvalpe". (Er de ikke bare
dejlige?) Desværre, er der endnu ingen billeder af hvalpene.
Jeg ville bare lige give lyd, og "melde mig tilbage" i gruppen. Jeg glæder
mig til at være aktiv igen.

Mvh. Renate

Fra : fam. Ager

Dato : 09-04-04 06:43

"Renate Jacobsen" <renate@bgprint.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dejlige?) Desværre, er der endnu ingen billeder af hvalpene.
> Jeg ville bare lige give lyd, og "melde mig tilbage" i gruppen. Jeg glæder

Ohhhhhh, sådan er vi nogle ménnnesker der er, så svage og uden rygrad......
er det da ikke skønt!???
marie.

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 09-04-04 09:38

>snip, snap<

> Ohhhhhh, sådan er vi nogle ménnnesker der er, så svage og uden
rygrad......
> er det da ikke skønt!???
> marie.

Jo, det er rigtig dejligt.

God påske

Mvh. Renate

Fra : Rikke Andersen

Dato : 13-04-04 09:43

Tillykke med købet, og jeg kan sagtens forstå jeres fustration.

Sådan 6 uger virker som 6 år MINDST.

Held og lykke med den lille ny.

Knusere fra Rikke

PS: Spunky lod sig parre første gang i går aftes så jeg har også en masse
ventetid der skal overståes...