put´n´take
Fra : Gilbert{5750}

Dato : 08-04-04 14:54

har indviet den nye sø i højrup, midtfyn 10 fisk på 6 timer *rart*
4000 m2 vand og planlagt 6000 - 8000 m2 mere og
fluerende lyder lovende
hilsen Gilbert

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-04-04 16:56

"Gilbert{5750}" <cgmr@roen(_slet_dette_)have.dk> skrev i en meddelelse
> har indviet den nye sø i højrup, midtfyn 10 fisk på 6 timer *rart*
> 4000 m2 vand og planlagt 6000 - 8000 m2 mere og
> fluerende lyder lovende
> hilsen Gilbert

Hej !

hvordan er det at komme til med fluestagen i højrup, jeg tro den er ved at
trænge til at blive støvet af igen. Du har vel ikke en adresse på søen, så
jeg slipper for at ligge og køre rundt og lede.
med venlig hilsen
henrik (5772)

Fra : Gilbert{5750}

Dato : 08-04-04 20:45

> Hej !
>
> hvordan er det at komme til med fluestagen i højrup, jeg tro den er ved at
> henrik (5772)

hi Henrik
som det er nu er der 250 meter til nærmeste græstot
så bare kom an, selve fluerenden er stadig som skrevet på afventer status,
men søen er god, so men start har han _fyldt_ søen med fisk, jeg kunne ikke
dy mig så jeg hoppede lige på 3½ time mere her fra 16.30 til 20.00
det gav så 5 fisk mere. *nice*

kørselsvejledning fra kværndrup er som følger:
kør mod fåborg ved brahetrolleborg drejes til højre mod hågerup og højrup
lige efter ikke langt efter byskiltet er der et skilt på højre hånd mod
søen, med et godt kompas og GPS kan du ikke tage fejl
knæk og bræk
hilsen Gilbert

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 09-04-04 01:14

> [...]
> lige efter ikke langt efter byskiltet er der et skilt på højre hånd mod
> søen, med et godt kompas og GPS kan du ikke tage fejl

takker, jeg må ud og prøve "lykken" i morgen, og forøvrigt tillykke med den
fine fangst, hvad har han sat ud, er det kun regnbue, eller er det andet
imellem. Og er der noget størrelse på fiskene så de ikke forsvinder helt i
rygeovnen. Jeg melder lige tilbage når jeg har været ude og gjordt et
ihærdigt forsøg på at tømme søen.

hilsen henrik