Mysql på IIS
Fra : Nederbasse

Dato : 07-04-04 22:34

Hej

Jeg har tænkt på at installere mysql på min XP Pro der kører en IIS men jeg
har hørt forskellige steder det skulle være svært at få til at virke rigtigt
godt.
Der skulle især være problemer med tilladelser og rettigheder.
Er der noget om snakken ?

Lars

Fra : // Overby

Dato : 08-04-04 10:29

> Der skulle især være problemer med tilladelser og rettigheder.
> Er der noget om snakken ?

Nej - svaret er kort og godt. Jeg snakker af erfaring. Der er ingen
problemer - ikke på xp pro. Det er bare at installere MySQL og så virker
det.

- Daniel

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-04-04 11:20

// Overby escribió / skrev

> Nej - svaret er kort og godt. Jeg snakker af erfaring. Der er
> ingen problemer - ikke på xp pro. Det er bare at installere MySQL
> og så virker det.

JEg har heller ingen problemer haft med lignende setups.

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa