Efterlysning!! - Århus, Hvalp stjålet
Fra : Lea Weinreich

Dato : 07-04-04 18:07

Har nogen set min labradorblanding Balou?

Han er 11 uger, og er derfor ikke blevet mærket. Han går med en gul
halsklud. Han ligner en labrador, næsten sort, med hvidt bryst, poter
og halespids.

Han er blevet sjålet i dag mellem 13 og 17 fra mit hjem i Lyngby uden
for Brabrand.

Jeg har selvfølgeligt meldt det til politiet, men de har ikke fået
nogle hendvendelser. Hvis du har hørt eller set noget, er du meget
velkommen til at ringe til mig på 40722568.

Der er dusør for enhver information der fører til fremskaffelsen af
ham.

Alle henvendelser er velkomne.

Lea

Fra : Lea Weinreich

Dato : 07-04-04 20:02

Der ligger et billede af ham på http://obfuscated.dk

Igen: ALLE henvendelser er velkomne!

Lea

Fra : Lykke

Dato : 08-04-04 07:53

Ja den skulle være nem at genkende på den tegning. Held og lykke med
efterlysningen.
Poul

Fra : Lea Weinreich

Dato : 08-04-04 12:10

Vi har fået ham igen!

En mand genkendte ham fra en af vores efterlysningsplakater, og
konfronterede de mennesker der havde taget ham.

Så han er glad og træt, men hjemme igen.

Tak til alle der har holdt øje med ham.

Lea og Balou

Fra : René Kofoed

Dato : 08-04-04 12:15

"Lea Weinreich" <falsk2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> konfronterede de mennesker der havde taget ham.
>
> Så han er glad og træt, men hjemme igen.

Hej Lea.
Puha, det var sørme godt, og en dejlig glædelig historie.
Har politiet så gjort noget, ved dem der havde taget ham ??
Mvh Susanne.

Fra : Lea Weinreich

Dato : 08-04-04 13:55

>Hej Lea.
>Puha, det var sørme godt, og en dejlig glædelig historie.
>Har politiet så gjort noget, ved dem der havde taget ham ??
>Mvh Susanne.

Nej, dem ved jeg end ikke hvem er. Jeg var så glad for at få ham
igen, at jeg glemte at spørge.

Jeg er bare glad for at han er hjemme, og desuden var politiet
også meget afvisende da jeg anmeldte ham, så de ville nok ikke
bruge resourser på det.

Fra : x Vuf x

Dato : 08-04-04 21:54

08 Apr 2004 11:10:08 GMT, Lea Weinreich wrote:

> [...]
>konfronterede de mennesker der havde taget ham.
>Så han er glad og træt, men hjemme igen.

Ihhh tillykke.

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk/nye_hvalpe.html sonpet***@pc.dk fjern salamien

Dejlige Papillonhvalpe. 2 piger hvid/zobel.
De er nu 4 uger og begynder så småt at ku' li' maden.