Taske til hund
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 07-04-04 12:29

Hej

Jeg leder efter et sted man kan købe en taske til en stor hund. Og her
snakker jeg om at putte tasken på hunden og ikke hunden i tasken.
Altså en "sadeltaske" til en stor hund.

Meget gerne links til onlinebutikker, om de er i Danmark eller det
store udland er lige meget.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : malle-brok

Dato : 07-04-04 17:00

Hej Trine.

> Jeg leder efter et sted man kan købe en taske til en stor hund. Og her
> snakker jeg om at putte tasken på hunden og ikke hunden i tasken.
> Altså en "sadeltaske" til en stor hund.

Er det en kløv du mener ???

- Sådan en kan du bla. købe hos hundens netbutik: www.hundens.net

Hilsen
Carina

- - -
Danske redningshunde
http://www.redningshund.dk

Danske redningshunde - I Aalborg...
http://www.redningshund.dk/aalborg/

Fra : dpl

Dato : 07-04-04 18:07

Hej Trine
Jeg har ikke nogle aktuelle links desværre, men prøv at tjekke norske
butikker og hjemmesiden. Jeg tror rygsække til hunde (kløv) er mere
almindelige deroppe. Jeg købte selv en i en nord-norsk butik for nogle
år siden. Den kostede ca. kr. 300.

http://www.kishka.dk/dorthes/foto/rygsaek.jpg
Her er et gammelt billede af Nansen med sin rygsæk, da han netop havde
fået den. Det var på hans 1 års fødselsdag. Han går stadig gerne med
den, og bærer stolt mælk og lign. hjem fra købmanden *smil*. Vi startede
langsomt med 1-2 kg. En stor hun kan trænes op til at bære ca. 1/3 af
sin vægt i en god rygsæk.

Hilsen Dorthe

Fra : Carina

Dato : 07-04-04 13:13

I norge og sverige hedder sådan en taske en kløv.
en dansk butik som forhandler dem er http://www.hundens.net/
og her er nogle norske butikker:
http://www.nes-sledeverksted.no/
www.canis.no