Tegne i en RichEdit?
Fra : Rune Simonsen

Dato : 06-04-04 23:37

Hej.

Jeg genererer nogle dokumenter for herefter at vise dem i en richedit
og bruge denne til at printe dem ud med. Det virker fint.

Nu kunne jeg godt tænke mig at tegne nogle streger på mit dokument,
men jeg har prøvet og prøvet og søgt og søgt, men kan ikke finde ud af
hvordan man kommer til at tegne på richedit'en så det man tegner også
bliver printet ud?

Jeg skulle tro det var noget i retning af

richedit1.Brush.Bitmap.Canvas.LineTo(5,10);

Men dette giver en access violation :(

Jeg håber inderligt at en eller anden kan give et hint. På forhånd
tak.

--

Rune Simonsen