Tip til farve i kinderne.
Fra : JK

Dato : 06-04-04 15:32

Er der et præperat/creme som kan øge farver til kinderne? Jeg har
sådan en mathed i min hud, og savner noget rødme.
Jeg får faktisk en del frisk luft og motion.

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 13-04-04 21:57

"JK" <sdftin@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der et præperat/creme som kan øge farver til kinderne? Jeg har
> sådan en mathed i min hud, og savner noget rødme.
> Jeg får faktisk en del frisk luft og motion.

Drik gulerodssaft eller spis dagligt mange gulerødder.
Aldi har en udmærket juice, der indeholder en stor procentdel gulerodssaft.
AC-juice. Den koster ca 7.kr pr liter, og kan godt spædes med vand.

--
Venlig hilsen
Birgitte Abkjær

OBS: Fjern dyret fra min e-mailadresse