Børnepenge
Fra : Claus Vitting

Dato : 06-04-04 15:24

Kan en eller anden fortælle, hvad det nøjagtige beløb er - jeg mener at dem
totale ydelse består af en et grundbeløb på ca. 800,- som er
fradragsberettiget samt et beløb på ca. 130,-, som IKKE er
fradragsberettiget.

På forhåndt tak for svar !

Mvh.

Claus

Fra : Cat

Dato : 06-04-04 15:55

"Claus Vitting" <claus@vittingfamily.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> totale ydelse består af en et grundbeløb på ca. 800,- som er
> fradragsberettiget samt et beløb på ca. 130,-, som IKKE er

Her står noget
http://www.kbhbase.kk.dk/kbhbase/service.nsf/all/F5558D4A65EC0F58412569D9004
E1884

Jeg synes, det ser ud til, at tillægget ikke er fradragsberettiget, men at
resten (uanset hvor stor resten er) er fradragsberettiget.

Ellers ved jeg intet om det - jeg slog bare op på Københavns Kommunes side.

Tine

Fra : Claus Vitting

Dato : 06-04-04 16:04

Hej Tine,

tak for hurtigt svar !

Linket virkede ikke - jeg prøver lige at lede videre.....

Det stemmer at tillægget ikke kan trækkes fra.

Anyway tak for hjælpen !

Mvh.

Claus

Fra : Claus Vitting

Dato : 06-04-04 16:13

Ups, jeg fandt svaret på http://www.civildir.dk.

Endnu engang tak for hjælpen !

Fra : Cat

Dato : 06-04-04 16:42

> [...]
>
> tak for hurtigt svar !
>
> Linket virkede ikke - jeg prøver lige at lede videre.....
>
> Det stemmer at tillægget ikke kan trækkes fra.

Det er fordi linket er for langt. Hvis du sætter 'E1884' i halen af det
øverste pr. håndkraft virker det - i al for mig.

Det var godt, at du fandt det et andet sted.

Tine

Fra : Jacob

Dato : 06-04-04 18:17

998 pr barn hvoraf 114 er tillæg og dermed ikke fradragsberettiget. Et evt.
procenttillæg er fuldt fradragsberettiget, men regnes så også ud fra de 884.

Hilsen jacob