Viderestilling med ASP
Fra : David Wind

Dato : 06-04-04 15:23

Hej dette er sikkert meget simpelt men jeg kunne ikke finde det
nogen steder, det jeg vil er at jeg simpelthen bare skal
viderestilles til en anden side.

Men jeg kan ikke finde koden der viderestiller, jeg har prøvet
lidt forskelligt som:

window.location.href("http:\\www.google.com")
document.location.href("http:\\www.google.com")

Men hvad er den rigtige kode i ASP.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-04-04 15:31

"David Wind" <davidkofoedwind@ofir.dk> escribió

> Men hvad er den rigtige kode i ASP.

response.redirect("side.asp")

Fra : David Wind

Dato : 06-04-04 15:31

TAK MANGE TAK

Fra : David Wind

Dato : 06-04-04 15:34

Det virker ikke der kommer denne fejlmeddelse:

Response object error 'ASP 0156 : 80004005'

Header Error

/new-one/setup.asp, line 16

The HTTP headers are already written to the client browser. Any
HTTP header modifications must be made before writing page
content.

Hvad gør jeg så???

Fra : Jan Vinten

Dato : 06-04-04 17:41

Hej David,

Som en af de første linier i din ASP side - skriv flg.:

Response.Buffer = True

God fornøjelse,
Jan

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-04-04 21:34

David Wind escribió / skrev

> Hvad gør jeg så???

Som fejlmeddelelsen indikerer, skal du sørge for at du ikke sender
noget html /før/ du bruger response.redirect
Med venlig hilsen
Lars hoffmann

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-04-04 15:38

David Wind skrev:

> Det virker ikke

Hvad virker ikke?

Hint - læs <http://html.dk/nyhedsgrupper/usenet.asp>, andet afsnit.

Kig her: <http://asp-faq.dk/article/?id=48>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : David Wind

Dato : 06-04-04 16:15

Jens GyldenkærneClausen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

Fra : David Wind

Dato : 06-04-04 16:17

> Hvad virker ikke?

Hvis du ikke ved hvad jeg mener skulle du måske læse det hele først og
hvis du ikke har tid så lad være med at kommentere det...

> Hint - læs <http://html.dk/nyhedsgrupper/usenet.asp>, andet afsnit.

Jeg gider ikke at læse en artikel om hvordan man skal skrive herinde,
så hvis du ikke har noget at sigeså lad dog være med at skrive
noget...

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 06-04-04 16:44

David Wind <davidkofoedwind@ofir.dk> wrote in news:c4uhkt$rdj$1@sunsite.dk:

> [...]
>
> Jeg gider ikke at læse en artikel om hvordan man skal skrive herinde,
> så hvis du ikke har noget at sigeså lad dog være med at skrive

Uanset om Jens var lige lovligt hurtigt ude med spørgsmålet "hvad virker
ikke?", så entager jeg, at du nu har læst den referede artikel på asp-
faq.dk?

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Programmer's code comment:
//It probably makes more sense when you're stoned.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-04-04 17:24

David Wind skrev:

> Jeg gider ikke at læse en artikel om hvordan man skal skrive
> herinde,

Fair nok. Jeg gider ikke hjælpe folk der ikke gider at følge
netiketten.

Farvel.
--
Jens Gyldenkærne Clausen