Frontpage 2000 - 2003
Fra : René B

Dato : 06-04-04 08:54

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-04-04 11:03

Fra : René B

Dato : 06-04-04 15:27

Mange Tak

MVH

René B.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 09-04-04 21:31

Arne H. Wilstrup skrev

(ang. FrontPage 2000 vs. 2003]:

> Nej!

Er der så attraktive fordele ved 2003 frem for 2000 at man ikke bør tøve
med at opgradere?

Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-04-04 21:44

"Jørgen Grandt" <Unstable@But-osv.dk> skrev :

>Er der så attraktive fordele ved 2003 frem for 2000 at man ikke bør tøve
>med at opgradere?

For at du kan bruge FP 2003, så skal du bruge Win 2000 eller XP,
ved ikke om du bruger Win 2000, men jeg kan se, at du ikke bruger
XP.
--
Knud

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 13-04-04 15:54

Knud Gert Ellentoft skrev:

> For at du kan bruge FP 2003, så skal du bruge Win 2000 eller XP,
> ved ikke om du bruger Win 2000, men jeg kan se, at du ikke bruger
> XP.

Tak, de herrer. Ja, min stationære pc kører Win98 og den blærbare XP.
Så jeg er stadig lidt i vildrede ...

Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-04-04 16:37

"Jørgen Grandt" <Unstable@But-osv.dk> skrev :

>Tak, de herrer. Ja, min stationære pc kører Win98 og den blærbare XP.
>Så jeg er stadig lidt i vildrede ...

Hvordan i vildrede?

Dvs. FP 2003 kan bruges på den blærbare, men ikke på den
stationære pc.
--
Knud

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 13-04-04 17:59

Knud Gert Ellentoft skrev bl.a.:

> Hvordan i vildrede?

Om jeg skal finde portemonnæen frem.

Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 14-04-04 01:02

Det kan vi ikke vide - Grandt skuer jeg din grumme skæbne - at få XP på den
stationære også - det kan vel kun gå galt?

Men det er da smart at have samme system på alle sine maskiner.

--
ahw

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 14-04-04 09:04

Arne H. Wilstrup skrev:

> Det kan vi ikke vide - Grandt skuer jeg din grumme skæbne

Ja, uha.

- at få XP på den stationære også - det kan vel kun gå galt?

Det tor jeg også. Især hvis jeg selv skal installere det osv.

> Men det er da smart at have samme system på alle sine maskiner.

Bestemt. Men jeg er for unørdet til så store udfordringer ...!

Mvh.: Jørgen Grandt
som heller ikke strikker sine egne sweatere

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 14-04-04 17:58

Du må se at lære de nuværende kulturteknikker som f.eks. at installere et
simpelt program. Det er bare at gå i gang -og jeg mener det - du sætter
cd-rom'en i drevet, tænder for maskinen, stikker den helt ind, og den læser
formentlig på cd-rom'en og fortæller dig hvad du skal gøre. Længere er den
ikke.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-04-04 00:31

Bestemt. Se tidligere postede links fra mig og Arne om hvad der er
nyt.
Som Knud siger kræver det Windows 2000 (SP3) eller senere som minimum

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-04-04 01:12

Det afhænger af hvilke krav du har - for en simpel hjemmeside, er det
såmnænd ligegyldigt med versionen. Er det til lidt mere avancerede typer, så
kan det sagtens vise sig at være en god idé at gøre det. Men husk altså at
styresystemet skal være XP eller W2k.(med SP3- for at undgå problemer).