Problemknuser søges!!
Fra : anton

Dato : 05-04-04 20:34

Problemknuser søges!!

Hvis man nu tilfældigvis skal bygge en rutsjebane og derfor skal bruge 4-6
bilfælge?

Hvad gør man så?

Nogen forslag til hvor noget sådan kan skaffes i københavnsområdet?

Med spejderhilsen

Team Rutsjebane

Hellerup Gruppe - KFUM

Fra : John Frandsen

Dato : 05-04-04 20:54

"anton" <dsl25078@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man nu tilfældigvis skal bygge en rutsjebane og derfor skal bruge 4-6
> bilfælge?
> Hvad gør man så?

Prøv at tøffe ned på dit lokale Hjulcenter, eller til den lokale mekaniker

> Med spejderhilsen
Tjikker-likker

Mvh John

Fra : Henning

Dato : 05-04-04 21:00

On Mon, 5 Apr 2004 21:33:39 +0200, "anton" <dsl25078@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Problemknuser søges!!
>

>Hvis man nu tilfældigvis skal bygge en rutsjebane og derfor skal bruge 4-6
>bilfælge?
>

> Hvad gør man så?

Kontakter en bil-ophugger? Fælgene behøver jo ikke være i aluminium
eller rustfri - burde kunne fåes for et par kys på kinden af
pigespejderne

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Thomas Strandvig

Dato : 05-04-04 21:30

Rutchebane, bilfælge? Lyder interessant. Hvad har du tænkt dig?
Mvh Thomas Strandvig

Fra : anton

Dato : 05-04-04 21:42

tjek din mail

anton_b

Fra : Thomas Strandvig

Dato : 07-04-04 00:41

Ja ja rolig nu
Mvh Thomas

Fra : jhm

Dato : 07-04-04 08:12

Jeg var på fyldepladsen i går, der stod en kasse med mange fælge i, nogle
endda med dæk på *S* får et par øl ville du garanteret kunne få lov til at
tage dem, held og lykke med dit projekt
/jan

Fra : Jan Ohlsson

Dato : 11-04-04 20:05

Meget interesant projekt
kan man få uddybet det nærmere

hilsen jan o

Fra : anton

Dato : 11-04-04 23:15

tjek mail

anton_b

Fra : Brian A.

Dato : 10-05-04 19:24

"anton" <dsl25078@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> tjek mail

Må vi andre ikke se dette projekt? Hvad med dk.binaer? Og når det er noget
med fælge kunne man vel næsten snige sig til at smide dem i d.b.motor :)