Hornfisk...
Fra : Robert

Dato : 05-04-04 11:12

Sidste år lovede jeg min kæreste, at jeg ville fange et par hornfisk til os,
men tiden gik og......

Jeg er ikke erfaren lystfisker så:
Hvornår er hornfiskene tilbage ?

Robert.

Fra : ancher bihlet

Dato : 05-04-04 11:40

ca 01-05-2004

jørgen

"Robert" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
> Sidste år lovede jeg min kæreste, at jeg ville fange et par hornfisk til
> [...]

---

Fra : Jens Jensen

Dato : 05-04-04 15:23

"ancher bihlet" <jabihlet@tdcasdl.dk> skrev i en meddelelse
> ca 01-05-2004

Hvis du vil fiske ved Kronborg, så har den dato de sidste 2 år været for
sent - jeg kom i hvert fald for sent.

Jeg vil anbefale at holde øje med gruppen her. Folk plejer at være gode til
at skrive, når hornfiskene begynder at vise sig.

Fra : ancher bihlet

Dato : 05-04-04 18:53

man kan føgle med på www.netnatur.dk

jørgen

Fra : Peter Lauridsen

Dato : 05-04-04 19:39

Den økonomiske værdi af en hornfisk gør det næsten ikke værd at bruge tid på
at fange den. Hornfiskefiletter kan købes for mindre ned en sildefilet hos
fiskehandleren.

Hilsen Peter

Fra : Morten Holst

Dato : 05-04-04 20:06

MEN...
oplevelsen er noget for sig... og så smager de p.... godt når de er
hjemmerøget

M.H.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 05-04-04 20:43

Peter Lauridsen wrote:
> Den økonomiske værdi af en hornfisk gør det næsten ikke værd at bruge tid på
> at fange den. Hornfiskefiletter kan købes for mindre ned en sildefilet hos
> fiskehandleren.

Hvis jeg laver et regnestykke over alle de penge som jeg gennem
årene har brugt på fiskegrej, klubmedlemskab, fisketegn o.s.v., så
er det nogle meget dyre fisk jeg har fanget.

Men hvis jeg ser på alle de dejlige naturoplevelser, som jeg gennem
årene har fået sammen med lystfiskeriet, så har de rigeligt været
udgifterne værd.

Og som en jeg kender altid sagde, når vi på en fisketur ikke havde
fanget noget - hvis man ikke har fået fisk, så har man fået tur...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Robert

Dato : 06-04-04 12:54

Hej alle

Tak for jeres svar. Jeg prøver igen i år

Robert.
Fisker fra Bornholm

Fra : mikkel paulsen

Dato : 06-04-04 19:04

"Peter Lauridsen" <plau@vip.cybercity.dk> wrote in message news:<c4s93j$27j4$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> at fange den. Hornfiskefiletter kan købes for mindre ned en sildefilet hos

det kan da aldrig betale sig at fiske så!
bare den benzin du bruger for at komme frem og tilbage, kan du købe en
stor røget laks for.