LP Flyshop Randers
Fra : enrico

Dato : 05-04-04 10:34

Jeg synes egentlig, det er for dårligt at man har en gammel hjemmeside
med helt forkerte priser:

For nyligt var der een i gruppen, der anbefalede denne forretning:

http://www.lpflyshop.dk

Jeg tog ned til Randers, og udvalget er der bestemt ikke noget i vejen
med. De har alt i fluebindingsmaterialer, stænger osv.

Da jeg spurgte til deres relativt lave priser (jeg formodede priserne
var som på hjemmesiden i kraft af beliggenhed og begrænset åbningstid)
fik jeg at vide, at de priser slet ikke var aktuelle mere, men
skyldtes en forældet hjemmeside.

Så bør I dog fjerne siden fra nettet efter min mening. Den e-mail,
der står på siden bliver heller ikke hverken besvaret eller læst.

Jeg vil blot advare andre mod at lade sig forføre af de tilsyneladende
lave priser. De holder slet ikke.

Måske endda en sag for forbrugerklagenævnet?

-enrico

Fra : Dan Borup

Dato : 08-04-04 17:05

har sendt dig en mail.

Dan

Fra : SB

Dato : 08-04-04 18:51

"Dan Borup" <db@gudenaa.com> skrev i en meddelelse
> har sendt dig en mail.

må vi andre ikke se?

Søren

Fra : enrico

Dato : 09-04-04 17:27

On Thu, 8 Apr 2004 19:51:07 +0200, "SB" <sfb(slet-dette)@privat.dk>
wrote:

>må vi andre ikke se?
>
>Søren

Dan er bare sur over, at jeg ikke kan forstå, han hellere vil fiske
end opdatere hjemmesider - men det kan jeg sådan set godt forstå.

Det er dog relativt let at fjerne hele siden fra nettet, Dan - indtil
du får det fikset engang ad åre.

-enrico

(Lars Guldager, Viborg)

www.vibfisk.dk

Fra : Dan Borup

Dato : 11-04-04 18:35

Nu er det ikke hele sandheden, jeg skrev til en mand under "alias" som ikke
havde brugt den mindste tid på at finde ud af hvorfor!!!!! en enkelt
opringning , mail og jeg kunne have forklaret at jeg faktisk de sidste 7
mdr. har passet en kræftsyg mor, (som nu er død) men da manden (som nu
endelig har navn bag ved), kan "reagere" på en sådan måde, på en ikke
opdateret hjemmside vil jeg da nødig møde ham i trafikken eller andre steder
hvor livet går ham lidt imod.

Dan Borup
db@gudenaa.com

Fra : enrico

Dato : 11-04-04 23:03

On Sun, 11 Apr 2004 19:34:38 +0200, "Dan Borup" <db@gudenaa.com>
wrote:

> [...]
>opdateret hjemmside vil jeg da nødig møde ham i trafikken eller andre steder

Slap da af mand. Hvad har du i klemme?

Slet bare siden og lav en ny når du får tid.

(Alt det med din syge mor har vi skrevet sammen om. Det kommer ikke
dette forum ved).

enrico alias Lars Guldager

www.vibfisk.dk

Fra : Dan Borup

Dato : 12-04-04 06:40

Lars hvor meget end jeg er uenig med dig, så har du ret i at jeg jeg skal se
at blive færdig med opdateringen af hjemmesiden

Det har dog iden tid den ikke har været opdateret været sådan at alle
der henviste til en pris på siden har fået vare til den pris som der stod
der ....

Jammen jeg slapper da af med at læse hvad du skriver , jeg er langt hen af
vejen faktisk ening med dig ,
men din fremgangsmåde er jeg helt klar modstander af , og hvad der kommer
dette forum ved så er det jo
nok bedre at jeg fortæller hvorfor!!! og ikke bare kaster mudder efter dig,
når du har jo ret vedr. opdateringen.

Dan
db@gudenaa.com

Fra : enrico

Dato : 12-04-04 20:24

On Mon, 12 Apr 2004 07:39:38 +0200, "Dan Borup" <db@gudenaa.com>
wrote:

> [...]
>dette forum ved så er det jo
> nok bedre at jeg fortæller hvorfor!!! og ikke bare kaster mudder efter dig,

Kære Dan!

Det er synd for dig, hvad der er hændt med din mor.

Jeg har lige siden første indlæg sagt, at jeg godt kan forstå, du ikke
har fået opdateret siden .

Jeg har ikke vidst hvem siden sorterer under (bortset fra butikken).
Det er jo ikke noget personligt.

Jeg spurgte i butikken, da jeg var dernede, om jeg skulle lave en
opdateret side for dem. Jeg fik det svar, at der var en person bestilt
til det. Jeg fik ikke at vide hvem, eller om dine personlige forhold -
jeg troede, det var et webfirma.

Jeg ville bestille en hel bucktail, som i prislisten, men den kunne
jeg ikke få. Endvidere ville jeg se Redingtonstængerne, men det var
længe siden man havde haft dem osv. - så noget tyder på at siden er
rigtig meget for gammel :)

Jeg vil gerne slutte med håbet om at du ikke tager det personligt
mere. Jeg er jo ikke ude efter dig, men et firma, der ikke kan holde,
hvad det lover - og jeg mener stadig at webmasteren (hvem det end er)
straks skal fjerne/korrigere en side, der er vildledende. Det mener
jeg i alle forhold, og det har aldrig haft noget med din person at
gøre, men noget med markedsføringsloven.

-enrico

www.vibfisk.dk
en side om Viborg Fiskeriforening.