YES endelig løbetid
Fra : Rikke Andersen

Dato : 05-04-04 09:59

Måtte bare lige fortælle det til så mange som muligt og alle vennerne er
ikke online - SUK.

Nu er Spunky endelig kommet i løbetid, så på søndag rejser hun afsted til
parring. Uhhhh nu synes jeg godt nok at mit forår begynder at blive
spændende.

Rikke

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-04 10:13

Det lyder bare hammergodt! Du må være edderspændt!
Held og lykke! -Jeg håber alt går som det skal, så der snart kommer små
hvalpebasser

M&M