Spørgsmål til "Winther"
Fra : Mette N. S?rensen

Dato : 04-04-04 21:30

Hej,
jeg har lige kigget i nogle gamle indlæg om bure, hvor Winther nævner
at han/hun har set bure, der er bedre, billigere og lettere end Haakon
bure.
Det kunne jeg godt tænke mig at vide mere om, hvis du - Winther eller
nogle andre, kan huske hvad det er for nogle bure.

På forhånd tak for hjælpen

Mvh.
Mette

Fra : Winther

Dato : 04-04-04 21:35

"Mette N. S?rensen" <mealbas@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det kunne jeg godt tænke mig at vide mere om, hvis du - Winther eller
> nogle andre, kan huske hvad det er for nogle bure.

Jeg prøver at kigge hvad folk har i bilen, vender tilbage hvis jeg finder
noget. Jeg smider et billede af mit Håkon bur i binaer i morgen hvis jeg
husker det.

Vh. Winther

Fra : Claus

Dato : 05-04-04 05:54

> [...]
> jeg har lige kigget i nogle gamle indlæg om bure, hvor Winther nævner
> at han/hun har set bure, der er bedre, billigere og lettere end Haakon

Hej.

det her er toppen af poppen, jeg kender flere der har handlet der nede
og de er meget tilfredse,

http://www.wt-metall.de

Claus

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 05-04-04 11:55

http://home20.inet.tele.dk/mejsen/

Billigere popupbure.

Fra : Claus

Dato : 05-04-04 16:56

"Gitte & Thorleif" <fjernmejsen@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> http://home20.inet.tele.dk/mejsen/
>
> Billigere popupbure.

det har intet med et bur at gøre ,jeg turde ikke sætte mine hunde i
sådan et telt.

Claus

Fra : Nygaard

Dato : 05-04-04 12:29

> Det kunne jeg godt tænke mig at vide mere om, hvis du - Winther eller
> nogle andre, kan huske hvad det er for nogle bure.
>
> På forhånd tak for hjælpen

Nu ved jeg ikke, om det er nogle specielle bure du er på jagt efter, men hos
Harald Nyborg kan man få nogle ganske glimrende bure til <300 kr.

/Nygaard

Fra : Mette N. S?rensen

Dato : 06-04-04 17:31

Hejsa,

"Nygaard" <keld@wapse.dk> wrote in message news:<407142fe$0$227$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> Nu ved jeg ikke, om det er nogle specielle bure du er på jagt efter, men hos
> Harald Nyborg kan man få nogle ganske glimrende bure til <300 kr.

Jeg er på udkig efter nogle kraftige bure til bilen i stil med Hakon
bure - se evt. www.hakon-profil.dk
Disse er ikke helt billige, og så var det at jeg havde set Winthers
gamle indlæg om at han/hun havde set nogle bedre, billigere og lettere
bure end Hakons bure. Hvis dette er nogle bure som også er beregnet
til biler, er det jo bestemt værd at kigge nærmere på.

/Mette

Fra : Nygaard

Dato : 07-04-04 10:06

> [...]
> bure end Hakons bure. Hvis dette er nogle bure som også er beregnet
> til biler, er det jo bestemt værd at kigge nærmere på.

Jeg ved ikke hvilke krav man stiller for at et bur kan bruges i bilen.
De krav jeg har sat er:
* Buret skal kunne gøres fast.
* Hunden må ikke kunne slippe ud.
* Buret skal kunne klappes sammen, så det ikke fylder ret meget.
Det er løst glimrende med Harald Nyborg buret...

/Nygaard

Fra : Winther

Dato : 08-04-04 14:19

> [...]
> jeg har lige kigget i nogle gamle indlæg om bure, hvor Winther nævner
> at han/hun har set bure, der er bedre, billigere og lettere end Haakon

Så har jeg lagt et billede ind af mit bur. Den er lavet bredere end en
standard enkeltbur, da den efter min mening ikke var stor nok til en
schæfer. Alternativet var deres dobbeltbur, men jeg vil gerne have plads til
skrammel ved siden. Dette bur er beregnet til Berlingo eller Partner.
Uanset hvad du vælger, så få et bur, hvor der er plade et stykke op, ellers
har du hundehår over hele bilen.
Mit råd til dig er at kigge rundt på de forskellige træningspladser, er der
bure du kan lide, så spørg ejeren hvor den er lavet.

Held med jagten
Vh. Winther