nyt forum på nettet
Fra : Daniel Kejser

Dato : 04-04-04 18:56

Hai der all :) sider og er ved at lave et FreeProcekt til folk noget ala
experten :) dog er dette mere bruger venligt da der ikke er point med i det
:) så folk gør det helt af egen vilige

mit mål er er få fleger folk til at buruge coding, webdesing osv... inde for
web :) håber der er mange der vil være med i dette ent post jers mening om
dette

eller vis i gerne vil være med til at styre en sektion så sig til :)

Siden kan findes på www.forum.css-school.dk

//Daniel Kejser

Fra : SpookiePower

Dato : 04-04-04 19:21

Det virker som et ok forum, som jeg vil kigge
forbi en gang imellem, men der er temmelig
mange stavefejl. De skal nok rettes hvis du vil
have at folk skal tage det seriøst.

Fra : Daniel Kejser

Dato : 04-04-04 19:36

jeps iknow :) hmm vil du ikke hjælpe mig med at gennme stave det ;) er
nermlig ordblind :(

Fra : SpookiePower

Dato : 04-04-04 19:39

"Daniel Kejser" <sutmin@om1time.dk> skrev i en meddelelse
> jeps iknow :) hmm vil du ikke hjælpe mig med at gennme stave det ;) er
> nermlig ordblind :(

Har du selv kodet forum'et eller har du fundet det et sted ? Jeg søger
selv et forum der er opstillet påd en måde.

Fra : Daniel Kejser

Dato : 04-04-04 20:07

nej har ikke codet forumet har www.phpbb.com :) gider ikke til at code et
lige nu da jeg ikke har tid..... det må ligge til jeg en gang lige får noget
mere tid :)

og hvorfor code noget når der liggere et perfekt forum på nettet :)

Fra : SpookiePower

Dato : 04-04-04 20:42

"Daniel Kejser" <sutmin@om1time.dk> skrev i en meddelelse
> jeps iknow :) hmm vil du ikke hjælpe mig med at gennme stave det ;) er
> nermlig ordblind :(

Det kan vi godt finde ud af. Men jeg ved ikke hvor meget tid
jeg har i denne uge, men det burde ikke være noget problem.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 04-04-04 20:59

Daniel Kejser wrote:
> mit mål er er få fleger folk til at buruge coding, webdesing osv...
> inde for web :) håber der er mange der vil være med i dette ent post
> jers mening om dette

Hvis jeg skal være helt ærlig, så syntes jeg der er masser af den slags i
forvejen. Usenet er den reneste form men der findes masser af danske sider
med fora om webudvikling, hvis jeg var dig ville jeg tilbyde min
arbejdskraft til nogle af disse fremfor at starte forfra igen.
Vedligeholderne af de allerede eksisterende "udviklerportaler" har sikkert
nogle erfaringer du ikke har og du har sikkert nogle nye ideér som de ikke
har overvejet.

--
Jakob Andersen

Fra : Daniel Kejser

Dato : 04-04-04 22:08

ja men problmeret er at nybegynder ikke har nogen chankse da det gælder om
at få point osv.... og så kan nybegynder ikke få serlig maget hjælpe det er
jo ikke helt fair.....

//Daniel

Fra : Jakob Andersen

Dato : 04-04-04 22:49

Daniel Kejser wrote:
> ja men problmeret er at nybegynder ikke har nogen chankse da det
> gælder om at få point osv.... og så kan nybegynder ikke få serlig
> maget hjælpe det er jo ikke helt fair.....

Der findes altså mange steder hvor det ikke er pointfikseret, her er et
lille udpluk af de sider med foraer jeg lige kan komme i tanke om(mere eller
mindre succesfulde):

<http://www.udvikleren.dk/>
<http://activedeveloper.dk>
<http://www.webcafe.dk/>
<http://www.netcoders.dk/>
<http://www.script.dk/>
<http://www.php.dk/>

Og så er der selvfølgelig også usenet(nyhedsgrupper) som den du skriver i
nu.

--
Jakob Andersen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-04-04 10:49

Daniel Kejser skrev:

> ja men problmeret er at nybegynder ikke har nogen chankse

Hvem svarer du og hvad svarer du på?

Læs gerne min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-04-04 22:16

Daniel Kejser skrev:

> Hai der all :) sider og er ved at lave et FreeProcekt til folk
> noget ala experten :) dog er dette mere bruger venligt da der
> ikke er point med i det

Sådan lidt lige som usenet

> mit mål er er få fleger folk til at buruge coding, webdesing
> osv... inde for web :)

Hvad mener du? At få flere til at lave hjemmesider, at få flere til
at bruge nogle bestemte teknikker eller noget helt tredje?

> håber der er mange der vil være med i
> dette ent post jers mening om dette

Kender du gruppen <news:dk.opslag.internet>? Den er - i modsætning
til denne gruppe - beregnet til opslag om nye websider.

> eller vis i gerne vil være med til at styre en sektion så sig
> til :)

Nej tak. Siden ser flot ud (omend der som en anden har påpeget er
mange stavefejl) - men jeg har svært ved at se behovet for et nyt
forum. Der findes allerede en del webbaserede fora samt ikke mindst
usenet - her hvor du skriver nu.
--
Jens Gyldenkærne Clausen