fildeling win98-win2000
Fra : Skumbamsen

Dato : 04-04-04 17:55

Har 2 PC forbundet i netværk. 1 med win 2000 og 1 med win 98. De ser
hinanden og jeg kan dele små filer (ca.200kb) men ved større filer (op til
20 mb) kommer der efter kort tid flg. meddelse " netværksdrevet er ikke
længere til rådighed. tjek osv." Hvad sker der? Og PC``en med win 98 viser
indeholdet af PC med win 2000 næsten øjeblikkeligt, mens det visa versa
tager 7 lange og 7 brede.Nogle med gode fiduser som de vil dele.
pfh.tak
hprj@mail.dk

Fra : Ole johnny

Dato : 10-04-04 23:56

Skumbamsen wrote:

> [...]
> indeholdet af PC med win 2000 næsten øjeblikkeligt, mens det visa versa
> tager 7 lange og 7 brede.Nogle med gode fiduser som de vil dele.

Er det Win98 first edition eller second edition?
Muligt du har FAT16 på din windows 98..om du har det kan dette vere grunnen
ttil ditt problem.
-tellnes-

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-04-04 13:18

In article <c59u0u$1sl1$1@news.cybercity.dk>,
olejyttri@vip.cybercity.dk says...

> Muligt du har FAT16 på din windows 98..om du har det kan dette vere grunnen

Filsystemet er irrelevant.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen