3x hardware på samme IRQ?
Fra : Nic

Dato : 27-04-01 20:34

Hej NG

Kom til at kigge under irq'er i min win2k...

Både mit Geforce2, mit ATA100 og mit lydkort bruger irq 9????

Jeg har plug and play i bios sat til - men er det optimalt?!?

Nic

Fra : . .. -_ --__--- RDX ~

Dato : 28-04-01 10:03

> Kom til at kigge under irq'er i min win2k...
>
> Både mit Geforce2, mit ATA100 og mit lydkort bruger irq 9????
>
> Jeg har plug and play i bios sat til - men er det optimalt?!?

Tjah, jeg har haft noget lignende, og der opstod først problemer da jeg
puttede 2x Intel netkort i den og de fik samme IRQ. Men hvis det virker, så
lad være med at pille ved noget.

Mvh Lasse

Fra : Nic

Dato : 28-04-01 12:38