Læs (& skriv) til Excel regneark med asp -~
Fra : Jon Klose Larsen

Dato : 03-04-04 19:37

Subject siger vist det meste af mit problem, men lige for at præcisere, så
har jeg en del Excel regneark som indeholder data som jeg gerne vil have
vist på min hjemmeside. Og måske senere, også ændret via forms på
hjemmesiden
Jeg bruger i forvejen en del databaser på siden, så jeg er bekendt med den
teknik (hvis den minder om hvad jeg har brug for nu), men et link eller en
lille bid kode, vil være meget velkommen.

Jon

Fra : Jakob Andersen

Dato : 04-04-04 22:54

<http://www.html.dk/artikler/00039/>