tricks
Fra : Lotte Jensen

Dato : 02-04-04 18:49

hej
Er der nigen her der kan nogle gode hundetricks jeg kan lære min hund andet
en sit, dæk, rul rundt, gi pote?
Hilsen Lotte

Fra : Ole Axelsen

Dato : 03-04-04 21:34

"Lotte Jensen" <lottehansine@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hej
> Er der nigen her der kan nogle gode hundetricks jeg kan lære min hund
andet
> en sit, dæk, rul rundt, gi pote?
> Hilsen Lotte

Min gårdhund, Bella, på nu 12 uger synes det er sjovt at "fange" en bold,
der er placeret i et træ. I starten satte vi den så hun kunne nå den fra
jorden, men allerede dagen efter kunne hun få fat i den selvom den sad, så
hun skulle næsten ½ meter op efter den. Det skal siges at det er et lille
ret busket træ, hvor første gren kun sidder ca 25 cm fra jorden.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Carina

Dato : 03-04-04 21:40

Jeg har nogle listet på min hjemmeside - www.aussies.dk
vælg Diverse og Tricks, så er der et par forslag og en gang med tiden så får
jeg den nok opdateret så alle deres tricks er med.
/Carina

Fra : René Kofoed

Dato : 06-04-04 10:39

> [...]
> hej
> Er der nigen her der kan nogle gode hundetricks jeg kan lære min hund

Hejsa Lotte.
Hvad med et konkurrenceprogram ?? Så bruger du hundens naturlige drifter,
til at lære den ting!!
Mvh Susanne.

Fra : simon leth jensen

Dato : 07-04-04 20:23

Hej Ng

jeg er ved at lære min hund at slikke sig på næsen og springe igennem mine
arme.
Og rulle rundt har vi også øvet meget.
hilsen tina

Fra : Lars

Dato : 08-04-04 09:27

Hejsa

Marie Hansson skrev engang en bog, der hedder "Min bedste ven"
Den er fuld af alle mulige forslag til øvelser med hunden incl. beskrivelser
af hvordan man kan indlære de forskellige ting
Den har inspireret mig mange gange.

ISBN nummeret er 87-89554-02-7
Fås nok ikke mere i boghandelen, men biblioteket kan sikkert skaffe den.

Hilsen Lars