Camp-let. Hvad skal man kigge efter ?
Fra : Tim Hoffmann

Dato : 03-04-04 16:21

Hej

Vi står uden tag over hovedet et par måneder til sommer. Og i den
forbindelse har vi overvejet at købe en Camp-Let, og bo i den indtil vores
hus er færdigbygget.
Det skulle også gerne være en vi så kunne bruge til camping bagefter.

Er der nogen herinde, der ved hvad man skal kigge efter når nu vi skal ud og
lede efter en ?
ruster de ? mug, råd, osv osv

Kom gerne med gode råd.

Mvh
Lene og Tim

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 03-04-04 16:38

> Er der nogen herinde, der ved hvad man skal kigge efter når nu vi skal ud
og
> lede efter en ?
> ruster de ? mug, råd, osv osv

Check at midtergummedimsen er hel, og at gummilisterne ser fornuftige ud.
Desuden kan teltet være jordslået, hvis det ikke har været inde om vinteren.
Det hængsel, der holder køkkenet, kan være skævt, men det er ikke sikkert,
at det har nogen praktisk betydning.

Ellers er det bare at se efter om det er pænt, om alle delene er der, og så
lige få et enkelt prøveforsøg til at slå den op. Vi har haft Camplet i 12
år, og det er verdens bedste ferieform. Det bedste fra teltet kombineret med
det bedste fra campingvong, men uden ulemperne.

Mvh Maria

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 04-04-04 19:11

> [...]
vinteren.
> Det hængsel, der holder køkkenet, kan være skævt, men det er ikke sikkert,
Lækkert. Tak for hjælpen. Vi går nu på jagt efter en nyere camp-let. Så må
vi se om det lykkedes at finde et godt eksemplar

> [...]

med
> det bedste fra campingvong, men uden ulemperne.
Jeg har kun prøvet campingvogn og telt. Men intet har konen ville være med
til. Så da hun kom med ideen med en camp-let, så tænkte jeg, nu skal der sku
handles

Tak for hjælpen

Mvh
Tim - Snart campist igen

Fra : Stationsforstanderen

Dato : 06-04-04 05:47

> [...]
> Det skulle også gerne være en vi så kunne bruge til camping bagefter.
>
> Er der nogen herinde, der ved hvad man skal kigge efter når nu vi skal ud

Prøv at spørge i dk.fritid.camping det er nok den rigtige gruppe for den
slags spørgsmål

MVH
Stationsforstanderen

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 06-04-04 16:04

> Prøv at spørge i dk.fritid.camping det er nok den rigtige gruppe for den
> slags spørgsmål

Smart jeg havde ikke lige set at den eksisterede.

Tak for hjælpen

Mvh
Tim